خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه امروزه یکی از نیازهای مهم و اساسی استان کرمان توجه به بحث کارآفرینی و اشتغال جوانان است گفت: جنوب کرمان می‌تواند کمک بزرگی به توسعه اقتصادی استان از لحاظ کارآفرینی و نیروی انسانی داشته باشد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمید ملانوری در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوب استان کرمان که با حضور سیدمحمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش در جیرفت برگزار شد اظهار‌داشت: جنوب استان کرمان به لحاظ پتانسیل‌هایی که دارد یک نعمت بزرگی برای استان کرمان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این منطقه استعداد‌های درخشان زیادی در همه حوزه‌ها از جمله تعلیم و تربیت، صنایع، کشاورزی و ... دارد که باید از آنها استفاده کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه امروزه یکی از نیازهای مهم و اساسی استان کرمان توجه به بحث کارآفرینی و اشتغال جوانان است گفت: کار در این حوزه کمک بزرگی به کشور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جنوب استان ظرفیت‌های خوب و ارزشمندی در حوزه نیروی انسانی، صنایع، کشاورزی و غیره دارد گفت: جنوب کرمان می‌تواند کمک بزرگی به توسعه اقتصادی از لحاظ کارآفرینی و نیروی انسانی داشته باشد.

ملانوری با بیان اینکه روحیه کارآفرینی و ایجاد فضاهای کسب و کار در این منطقه وجود دارد تصریح کرد: باید از تمامی این ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید