خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: این بانک در راستای توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی، الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی در استانها اجرا می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمدحسین حسین زاده در نشستی با استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان عضوی از شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت، نقش تامین مالی خرد در این شبکه را برعهده دارد، افزود: هدف از اجرای این الگو توانمندسازی مردم منطقه و ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی است.
وی تصریح کرد: شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت، الگویی برای توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی است.
حسین زاده با بیان اینکه توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها از جمله مهمترین اهداف این شبکه است، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق مدنظر برای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت است که در حال حاضر به دنبال بررسی و مطالعه منطقه هستیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به نقش قرض الحسنه در توانمندسازی روستاییان گفت: این بانک به عنوان معین اقتصادمقاومتی در مدت 1.5 سال بیش از 150شغل پایدار در استان کرمان ایجاد کرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار به ظرفیت های استان بویژه در مناطق روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: مناطق روستایی و عشایری باید به عنوان بهترین ظرفیت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرند.
اقبال عباسی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ جغرافیایی و وجود پتانسیل های فراوان از جمله گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری و داشتن مردمانی سختکوش یکی از استان های مستعد در کشور به شمار می رود و از اجرای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در این استان حمایت می کنیم.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید