خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ثبت نام دومین رویداد استارتاپی جاده ابریشم با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 14 مرداد ماه  آغاز شد و این رویداد از 21 مهرماه امسال شروع می‌شود و در 10 روز از 5 شهر مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان عبور می‌کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، دومین تور استارتاپی جاده ابریشم در قالب یک رویداد بین‌المللی در حوزه استارتاپی ایران، از 21 مهرماه امسال با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منطقه آزاد کیش و حامیان مالی خصوصی برگزار می‌شود و به مدت 10 روز  از پنج شهر مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان عبور می‌کند.

محمدرضا ازلی مبدع این استارت آپ در یک نشست خبری با اشاره به تجربه اولین رویداد، گفت:‌ سال گذشته، تیم استارتاپ جاده ابریشم که گروهی از فعالان زیست‌بوم استارتاپی ایران و اروپا بودند، طی 10 روز، از 30 مهر تا 9 آبان 96 به هفت شهر تبریز، اصفهان، یزد، تهران، شیراز، مشهد و رشت سفر کردند و با 84 استارتاپ که از میان 400 تیم شرکت‌کننده انتخاب شده بودند در این شهرها آشنا شدند. کاروان جاده ابریشم در واقع تیمی از نمایندگان و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های موفق و همچنین کارآفرینان حوزه فناوری است که با هدف آشنایی با زیست‌بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران و کمک به رشد این استارتاپ‌ها به این گروه پیوسته‌اند. سال گذشته در رویداد نهایی کیش که طی دو روز برگزار شد بیش از  250 نفر شرکت کننده و 36 سخنران از 15 کشور متفاوت حضور داشتند و استارتاپ‌های اکوبار، کشمون، دکترتو به‌عنوان استارتاپ‌های برتر در رویداد نهایی انتخاب شدند.

ازلی توضیح داد: استراتژی تیم برگزارکننده استارتاپ جاده‌ابریشم ایجاد فرصتی برای همه استارتاپ‌های کشور برای معرفی و ارتباط با کارآفرینان بین‌المللی و داخلی است تا بتوانند در قالب یک رقابت، کسب‌وکار خود را بهبود بخشند. البته در مرحله نهایی این رویداد تیم‌های منتخب فرصت آشنایی با کارآفرینان برتر اکوسیستم استارتاپی داخلی و خارجی را نیز پیدا خواهند کرد.

به گفته وی، امسال شهرهای مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان میزبان رویداد استارتاپ جاده‌ ابریشم خواهند بود و فرصتی برای همه استارتاپ‌های بومی در سراسر کشور است. امسال تور  تیم استارتاپ جاده ابریشم همراه با دو داور ایرانی و سه داور بین‌المللی به مدت 10 روز به این پنج شهر سفر خواهند کرد و تیم متشکل از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران طی یک سفر فشرده با استارتاپ‌های منتخب در این شهرها دیدار خواهند کرد. استارتاپ‌های منتخب برای  ورود به مرحله نهایی ارزیابی خواهند شد و استارتاپ های برنده از هر شهر برای شرکت در مرحله نهایی در اوایل اسفند ماه 1397 به جزیره کیش دعوت خواهند شد.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، استارتاپ هایی که درآمدزایی داشته و امکان صادرات کالا یا خدمات را دارند از اولویت بیشتری برای پذیرش برخوردارند.

از 14 مرداد ماه ثبت‌نام در سایت رویداد برای متقاضیان آغاز شده و همه استارتاپ‌های ایرانی می‌توانند برای حضور رایگان در این رویداد در سایت رویداد به نشانی silkroadstartup.org  ثبت‌نام کنند و در یکی از این پنج شهر با دیگر استارتاپ‌های ایرانی رقابت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید