خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت با بیان اینکه کارآفرینان حوزه ICT در استان سمنان تسهیلات ارزان دریافت می‌کنند، گفت: این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به کارآفرینان بستر ICT اعطا می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب ، مسعود میر رضایی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار، داشت: اعطای تسهیلات در قالب وام وجوه اداره شده در سرفصل‌های تولید پویانمایی، بازی‌های رایانه‌ای، موبایلی، وب و در بخش سخت‌افزار طرح‌های فناورانه تا سقف 500 میلیون تومان به کارآفرینان این عرصه اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ارائه طرح‌های توجیهی در حوزه آی.سی.تی «فناوری اطلاعات» کمیته وام‌های وجوه اداره شده استان‌ها به سرپرستی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل ‌شده و مقرر شد تا کارآفرینان حوزه ICT برای دریافت تسهیلات ارزان به بانک عامل معرفی شده و با تنفس 6 ماهه در 36 ماه بازپرداخت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته 300 میلیون تومان به 3 شرکت نوپا در بستر فناوری اطلاعات تسهیلات در قالب وام وجوه اداره شده پرداخت ‌شد افزود: این تسهیلات باهدف ارتقا و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی پرداخت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه وزارت ارتباطات و آی.سی.تی متولی ایجاد اشتغال نیست افزود: وزارت ارتباطات با ایجاد زیرساخت‌های دسترسی به اینترنت و ارتباطات زمینه اشتغال را فراهم می‌کند.

میررضایی با اشاره به اینکه اگر چه تعداد زیادی از افراد در اسنپ و دیجی‌کالا در بستر آی.سی.تی بخش‌های فنی مشغول به کار شدند افزود: این وزاتخانه در مجموع بستر و راههای دسترسی به ارتباطات را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حمایت از استارت تاپ‌های که در حوزه آی.سی.تی شکل گرفتند در استان سمنان آغاز شد افزود: مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری استارت تاپ‌های نوپا که متولی آن وزارت ارتباطات بود در پارک علم و فناوری ایجاد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان یادآور شد: 12 کارآفرین در این مرکز جذب و هرکدام از این افراد با راه‌اندازی شرکت‌های متعدد در حوزه آی.سی.تی تعداد زیادی از افراد را مشغول به کارکردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان به راه اندازی رویدادهای کارآفرینی ویکند و گردشگری و مذهبی در سال 96 در مرکز توانمندی و تسهیل گری استان سنان اشاره کرد و گفت: خروجی این رویدادها سه استارت آپ برتر در استان سمنان بود که با دریافت جوایز نفیس، استارت بیزینس برای این افراد مهیا شد‌.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید