خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار لنجان گفت: یکی از پیش‌فرض‌های درازمدت بحث اشتغال رونق بحث سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است بنابراین علاوه‌ برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای توسعه مناطق، باید برنامه‌های درازمدت را نیز در نظر گرفت تا شاهد رونق اشتغال در این شهرستان باشیم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی صفرخانلو در نشست کارگروه اشتغال شهرستان لنجان اظهار داشت: امروز تنظیم سیاست‌های مختلف در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در شهرستان لنجان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چراکه شهرستان لنجان با تمام ظرفیت‌های خود رتبه نخست بیکاری استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: آشنایی با پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان لنجان و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از منابع و امکانات بالقوه آن و پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در آن سبب توسعه اقتصادی می‌شود از این رو باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال قطعا نیازمند سرمایه هستیم که این سرمایه در اختیار بانک‌ها بوده و بر همین اساس بانک‌های عامل باید همت کرده و با برنامه‌ریزی به بحث اشتغال جدی تر ورود پیدا کنند تا بتوانیم گام‌های استواری را در کاهش نرخ بیکاری در شهرستان لنجان برداریم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد برخی بانک‌های شهرستان لنجان در حوزه پرداخت تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: عملکرد معدودی از بانک‌های عامل در شهرستان لنجان قابل قبول بوده و اغلب بانک‌ها در شرایط مورد انتظار قرار ندارد و این در حالیست که انتظار ما از بانک‌ها بیشتر از شرایط فعلی است.

صفرخانلو بیان کرد: پرداخت تسهیلات هدفدار در حوزه اشتغال جزء تکلیف بانک‌های عامل در شهرستان لنجان بوده که باید با سرعت و همت بیشتر اجرایی شود چرا که کارآفرینان و سرمایه گذاران نیازمند انگیزه هستند و پرداخت تسهیلات به این بخش نیز با اهتمام ویژه‌ای نیاز دارد و نباید با سنگ اندازی مانع سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران در حوزه اشتغال شویم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصصی که روسای بانک‌های عامل دارند می‌توانند با ارائه راهکاری جدید نقش خود را در حوزه اشتغال به خوبی ایفا کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر در حوزه اشتغال کارهای موثری را انجام دهیم از این جهت به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست پس از معرفی افراد از سوی نهادها و ادارت به بانک‌ها مدت زمان طولانی را برای دریافت وام شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان لنجان گفت: امروز شرایط اعطای وام بانک‌ها بسیار سخت گیرانه است و با توجه به مشکلات متعددی که در حوزه اشتغال وجود دارد نباید فراتر از قانون برای مردم تکلیف ایجاد شود و با اعمال شرایط پیچیده بانکی بار مشکلات مردم دو چندان شود بلکه باید از طرف بانک‌ها در این مورد بازنگری انجام گیرد تا در روند اعطای تسهیلات به متقاضیان با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: این آخرین اخطار ما به برخی بانک‌ها در مورد جذب و پرداخت سهم تسهیلات اشتغال روستایی، فراگیر و تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان لنجان است.

صفرخانلو تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات رونق اشتغال مربوط به کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی است نیاز است که دستگاه‌ها در این زمینه با جدیت بیشتری فعالیت کنند و با دیدگاهی جهادی وارد میدان شده تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

وی اظهار داشت: یکی از پیش‌فرض‌های درازمدت بحث اشتغال رونق بحث سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است بنابراین علاوه‌ برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای توسعه مناطق، دستگاه‌های اجرایی و ذی ربط باید برنامه‌های درازمدت را نیز در نظر گیرند تا شاهد رونق اشتغال در این شهرستان باشیم.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید