خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی از تولید کنندگان خوشنام و باسابقه که برای کارآفرینی و حفظ اشتغال تلاش می کنند، حمایت می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمد باقر الفت در نشست هم اندیشی با صنعتگران در شهرک صنعتی توس مشهد افزود: حمایت قضائی از سرمایه گذاری مشروع و مبارزه با مفاسد اقتصادی از محورهای اصلی فعالیتهای قوه قضائیه در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار داشت: کمیسیون های قضایی حمایت از سرمایه گذاری، مصوباتی برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید کنندگان دارند که چنانچه مدیری مصوبات این کمیسیونها را اجرا نکند، تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد.
معاون قوه قضائیه با اشاره به عزم دستگاه قضایی برای برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: مفسدان اقتصادی، اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند از این رو مبارزه با آنان و رانت خواران استمرار می یابد.
وی توسعه خدمات مشاوره حقوقی ویژه تولیدکنندگان را ضروری دانست و افزود: بیشتر تولیدکنندگان از قوانین حمایتی اطلاع کافی ندارند لذا باید برای آگاهی از این قوانین تلاش شود.
الفت اظهار داشت: براساس قانون، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی حق بازرسی سرزده از واحدهای تولیدی را ندارند و باید استفاده از نظرات فعالان بخش خصوصی و نخبگان را در دستور کار قرار دهند.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این نشست گفت: هرچند اعلام سیاستهای جدید دولت در حوزه ارزی باعث کاهش التهاب ها شد اما بخش تولید در این بسته حمایتی آنگونه که باید در نظر گرفته نشده است.
حسن حسینی افزود: اغلب واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت خود و واردات مواد اولیه نیاز به ارز دارند و باید راهی برای تامین مواد اولیه آنها یافت.
وی اظهار داشت: فقدان نظام مالیاتی و بانکی کارآفرین یکی از چالش های مهم کارآفرینان است لذا اگر دستگاه های اجرایی به حمایت از کارآفرینان، صنعتگران و معدنکاران توجه کنند، بخش تولید جان تازه ای خواهد گرفت.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کارآفرینان با پرداخت مالیات مشکلی ندارند اما آنچه جامعه را سخت کوش می کند، عدالت مالیاتی است که امیدواریم به زودی محقق شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید