خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره «MBA» تخصصی حوزه مدیریت فرایندهای کسب و کار از اول مهرماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، باتوجه به روند رو به رشد BPM، افراد بسیاری به فعالیت در این زمینه روی آورده‌اند. مدیران ارشد بسیاری فقدان آن را احساس کرده و کسب تخصص در این زمینه را برای مدیران میانی و اجرایی خود الزام کرده اند.

از طرفی یکی از رشته‌های مدیریتی که درسال‌های اخیر در ایران با اقبال عمومی مدیران و کارآفرینان روبه‌رو شده است رشته MBA است. با رشد MBAهای تخصصی و ظهور دانش BPM در میان رویکردهای مدیریتی،نیاز به MBA این حوزه نیز  احساس می‌شود.

در سطح جهان« BPM DAY » ها به منظور به اشتراک‌گذاری تجارب حوزه« BPM » و توسط نمایندگان ABPMP برگزار می‌شود. در هر« BPM DAY » یک نماینده از صنعت و یک نماینده از فضای دانشگاهی به ایراد سخنرانی در خصوص یک موضوع مشخص از BPM می‌پردازند.

در بخش دانشگاهی حوزه‌های نو در  BPM معرفی و گزارش‌های جهانی ارائه می‌شود. در بخش تجربی نیز در رابطه با متدولوژی انجام BPM در سازمان موردنظر، چالش‌ها و موانع پیش رو و راه‌های گذر از آن‌ها، برخی از خروجی‌های بدست آمده و پیشنهاداتی که در اجرای بهتر BPM دارند بحث می‌شود.

از خرداد ماه سال ۹۶ تا به حال  ۹ جلسه از این نشست‌ها BPM DAY به همت نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران برگزار گردیده است. دهمین BPM DAY با ارائه بخش علمی دکتر اکبر اصفهانی‌پور، ریاست دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر به معرفی دروس حوزه‌ی BPM و رونمایی از MBA تخصصی BPM خواهند پرداخت.

این دوره با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران که به عنوان یک مرکز رشد در دانشگاه علم و صنعت  برگزار از اول مهر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید