خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طرح ملی توان افزایی در مسیر کسب و کار ویژه زنان و جوانان استان چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این طرح گفت: 185 نفر از بانوان استان در این طرح ثبت نام کرده اند که در نهایت با توجه به سهمیه استان، 100 نفر پذیرش شدند.
پریسا ابراهیم زاده ادامه داد: این طرح به مدت سه روز با اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره ای، زنان استان را برای ورود به بازار و حوزه کارآفرینی آماده می کند.
وی آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار را از مهمترین اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد و گفت: در روز نخست این طرح اساتید مجرب درباره مفاهیم ایده پردازی و فرآیند شکل گیری کسب و کار جدید و در روز دوم و سوم کارآفرینان مشاوره فردی به شرکت کنندگان ارائه می دهند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده چهارمحال و بختیاری، طرح توان افزایی و تاب آوری اجتماعی را از دیگر طرح های ملی اجرا شده در استان برشمرد و اظهار داشت: این طرح که در سه مرحله اجرا شد با استقبال زنان استان روبه رو شد.
ابراهیم زاده با بیان اینکه هم اکنون اطلاعات دقیقی در خصوص وضعیت زنان استان در حوزه های مختلف در دسترس نیست، افزود: برای رفع این خلاء درحال تدوین سند توسعه زنان استان هستیم و پیش بینی می شود این سند تا اواخر شهریور ماه امسال تکمیل شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید