خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ایده ها و طرح های برتر در حوزه اشتغال و کارآفرینی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این استان حمایت و پشتیبانی می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، حسین دشتی در گفت گو با خبرنگاران افزود: نخستین استارت‌آپ تخصصی کمیته امداد استان نیز با محوریت اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت وشتاب‌ دهی به ایده‌های برتر از 24 مرداد ماه تا 26 مرداد ماه به مدت سه روز با همکاری پارک علم و فناوری استان در اردبیل برگزار می شود.
وی شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده مددجویان تحت حمایت و سایر افراد شرکت کننده را از جمله اهداف برگزاری این استارت‌آپ عنوان کرد و افزود: توسعه کسب و کارهای خرد و نوپا، راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و توانمندسازی از محورهای ایده ‌پردازی این استارت‌آپ خواهد بود.
او با اشاره به اینکه ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه مددجویان مورد حمایت ویژه قرار می گیرد، اظهار داشت: در نخستین استارت‌آپ تخصصی کمیته امداد پنج ایده برتر و منتخب از 50 میلیون ریال تسهیلات خدمات شتاب‌ دهی و تسهیل‌گری برخوردار خواهند شد.
دشتی با بیان اینکه با حمایت از ایده های خلاقانه و برتر مسیر توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت هموارتر می شود، گفت: به طرح های برتر علاوه بر پرداخت تسهیلات کارآفرینی در اخذ مجوز و تجاری سازی کمک خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: پارسال 320 نفر از مددجویان تحت حمایت در این استان در دوره های آموزشی کارآفرینی شرکت کرده اند.
بیش از 26 هزار خانوار در اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید