خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اداره‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۳۲۴ طرح مشاغل روستایی و کارآفرینی در استان بوشهر تصویب و ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای آنها پرداخت شده است.


به گزارش کارآفرین ناب، سیامک وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روستاهای این استان در بخش‌های مختلف دارای قابلیت‌های مهم تولیدی و اشتغال‌زایی هستند که این ظرفیت‌ها شناسایی و به کارآفرینان معرفی شده است.

وی طرح‌های بوم‌گردی، گردشگری، پرورش آبزیان، صنایع دستی، تولید محصولات خانگی در بخش‌های مختلف را از جمله ظرفیت‌های اشتغال‌زایی روستایی دانست و تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار  و 93 طرح برای اجرا در روستاها مصوب شده است.

معاون اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  از ابلاغ 2750 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی  خبرداد و بیان کرد: اکنون 901 طرح با اعتبار 2 هزار و 71 میلیارد ریال در بانک‌های عامل برای پرداخت معرفی شده است.

وطن‌خواه با اشاره به پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی خبرداد و تصریح کرد: 324 طرح مشاغل روستایی و کارآفرینی در استان بوشهر تصویب و 700 میلیارد ریال برای اجرای آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به  اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی یاد شده یک‌هزار شغل ایجاد کرده افزود:اینکه استان بوشهر در جذب و پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی در کشور رتبه برتر کسب کرد.

معاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  از شناسایی مشاغل عمومی در روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: امسال با شناساسی ظرفیت‌های مشاغل عمومی روستایی زمینه اشتغال روستائیان بر اساس قابلیت‌های مناطق روستایی فراهم می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید