خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی از راه اندازی کلینیک کسب و کار با هدف کمک و ارتقای توانمندی ‌های فردی، گروهی و سازمانی و توسعه محصولات و خدمات شرکت‌ ها و افراد خلاق و کارآفرین در این مرکز خبر داد.

پژوهشگاه مواد و انرژی یکی از پژوهشگاه ‌های مستقل و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که چهار پژوهشکده سرامیک، نیمه هادی ‌ها، انرژی و پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته را شامل می شود.
این پژهشکده ها در 12 گروه تخصصی به فعالیت های تحقیقاتی در زمینه های مرتبط با مواد و انرژی می پردازند.
به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمدرضا دادفر با بیان اینکه کلینیک های کار آفرینی و اشتغال یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشور است، گفت: کلینیک های کسب و کار با استفاده از مشاوره ‌های تخصصی، برگزاری آموزش ‌های کاربردی و نیز همکاری با مراکز و افراد با تجربه در این زمینه ‌ها می ‌توانند به شناسایی مسایل و عارضه ‌های موجود کمک و راهکارهای اثر بخش در چارچوب بهبود آنها ارایه کنند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه مواد و انرژی، مشاوره بازاریابی، منابع انسانی، طراحی ساختار، سیستم‌ ها و فرآیندها، حوزه امور دانش بنیان، مالی و حقوقی، توسعه فناوری و کسب و کار، مالکیت فکری و تجاری سازی، استانداردها، حوزه بین الملل، حوزه مهندسی مواد، شناسایی و انتخاب مواد و آزمون های مربوط توسط این مرکز ارایه می‌ شود.
به گفته دادفر، خدمات مشاوره‌ای مختلفی در چارچوب بهبود توسعه کسب و کار، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار از طریق کلینیک مزبور قابل دستیابی است.
مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار امیدواری کرد راه‌اندازی این کلینیک منجر به تربیت و پرورش دانش آموختگان مهارتی کارآفرین، ارتباط دانشجویان با کارآفرینان به منظور استفاده از تجربیات و ایجاد شبکه‌ای بین پژوهشگاه، صنایع و کارآفرینان شود.
گفتنی است، پژوهشگاه مواد و انرژی هم اکنون با توجه به اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، همکاری گسترده‌ای با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع، موسسات اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی برقرار کرده است.
سرلوحه اهداف پژوهشگاه، توسعه علوم و فناوری در زمینه‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای است که از طریق اجرای پروژه‌های مربوط تحقق می‌یابد.
علاوه بر این، پژوهشگاه تربیت محقق و پژوهشگر مورد نیاز کشور را از طریق برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی بالینی در سطوح دکتری‌ تخصصی و کارشناسی ‌ارشد و نیز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی داخلی و خارجی برای انتقال تجربه‌های فنی به عهده دارد.
اینک پژوهشگاه مواد و انرژی با پشتوانه بیش از 40 سال تجربه تحقیقاتی و با برخورداری از تخصص‌های اعضای هیات علمی، کارشناس ‌ها و تکنیسین ‌های پژوهشی و نیز تجهیزات پیشرفته و در بعضی موارد، منحصر به فرد در ایران، نقش مهمی در توسعه و بهبود کیفیت صنعت نوپای کشور به عهده دارد.
این پژوهشگاه هم اکنون با توجه به اهداف برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، همکاری گسترده ای با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع، موسسات اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی برقرار کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید