خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ایده‌های نوین در زمینه توسعه کسب‌وکار با رویکرد اشتغال و کارآفرینی در این استان حمایت می‌شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالقیوم قلی‌پوری شامگاه جمعه در پایان سومین رویداد شتاب اردبیل با محوریت کمیته امداد افزود: در این راستا با برگزاری رویداد شتاب به دنبال شناسایی و شکوفایی ایده های نوین و ایده‌پردازان جوان در زمینه های کسب و کار خرد، نوپا و خانگی هستیم.

وی با بیان اینکه شکوفایی و توسعه این ایده ها به اشتغالزایی و کارآفرینی در جامعه منتج خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر با برگزاری رویدادهای شتاب با مشارکت نهادهای مختلف، از ایده های برگزیده در زمینه‌های کسب‌وکار حمایت های ویژه عملی صورت می گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به برگزاری سومین رویداد شتاب اردبیل با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ه) در اردبیل متذکر شد: این رویداد  به منظور توسعه کسب و کارهای خرد و نوپا و راه اندازی و توانمند سازی کسب و کار های خانگی با رویکرد اشتغال و کارآفرینی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۲۰ ایده پرداز و ۴۵ ایده در این رویداد یادآور شد: در نهایت پنج ایده برگزیده جهت برخورداری از ۵۰ میلیون ریال خدمات شتابدهی و تسهیل گری بلاعوض در زنجیره خدمات توانمندسازی و پشتیبانی پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام انتخاب و حمایت شد.

قلی پوری شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده را مهمترین هدف و اولویت برگزاری سومین رویداد شتاب اردبیل عنوان کرد و بیان داشت: این رویداد طی دو روز در محل co working space پارک علم و فناوری اردبیل برگزار و هر یک از ایده پردازان به مدت یک دقیقه ایده های خود را ارائه دادند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید