خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کمپ تابستانی کارآفرینی سلامت مدلین در دانشگاه علوم‌پزشکی استان اصفهان برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ طی چند سال اخیر کمتر کسی هست که چیزی از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا به گوشش نخورده باشد. استارت‌آپ‌ها جریان‌های حیاتی در اقتصاد و نوآوری در سراسر جهان هستند. خلق مشاغل و محصولات جدید، موجب تحقق رویاها یا شکست و شروع دوباره می‌شوند.

بازار سلامت، از جمله بازارهای پذیرا نسبت به کسب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وکار‌های نوپا است و استارت‌آپ‌ها با اندکی نوآوری می‌توانند علاوه بر رفع نیازهای گسترده جامعه به رشد مناسبی در این بازار دست پیدا کنند.

کمپ مدلین، رویداد چهار روزه‌ای است که با بیان ایده‌ها در حوزه سلامت شروع می‌شود. افراد ایده‌های خود را در هر زمینه و موضوعی که مرتبط با حوزه سلامت باشد، بیان می‌کنند و سپس برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار از بهترین ایده‌ها، تیم‌ تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است، در این رویداد ممکن است فرد ایده‌ای نداشته باشد یا پس از شنیدن سایر ایده‌ها، ایده فرد خوب نباشد، در این صورت می‌توانند با دیگر شرکت‌کنندگان تیم تشکیل دهند.

 در مرحله بعد تیم‌ها، ایده‌ را در چرخه ساخت-سنجش-یادگیری قرار می‌دهند و براساس آنچه از مشتریان واقعی می‌آموزند، ایده خود را به یک کسب‌وکار تبدیل می‌کنند. در روز چهارم، همه گروه‌ها کسب‌وکار خود را در مقابل داوران و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند و از گروه برتر نیز تقدیر می‌شود.

 این رویداد از تاریخ ۱۳تا ۱۶شهریورماه ۹۷ به مدت ۴ روز در دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان و با همکاری بنیاد نخبگان اصفهان برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد به سامانۀ بنیاد نخبگان استان اصفهان مراجعه کنند.  

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید