خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از ایده‌های نوپا شش مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در اردبیل فعال شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا کاتب در بازدید از مراکز کارآفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: این مراکز در راستای حرکت بسوی توسعه پایدار استان و حمایت از ایده های نوپا فعال شده اند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز چهار مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در استان ایجاد شده بود، تصریح کرد: با ایجاد شش مرکز جدید تعداد اینگونه مراکز در استان به ۱۰ مورد افزایش یافت.

رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور را از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز مشاور در استان و کشور دانست.

وی ادامه داد: ارائه مشاورهای تخصصی، هدایت صاحبان سرمایه و ایده، انتقال مباحث قانونی، ارائه مشاوره به منظور جذب فناوری‌های نوین و مشاوره تخصصی کارآفرینی با رویکرد رقابت‌‍پذیری از جمله زمینه‌های تعیین شده برای فعالیت مراکز مشاوره کارآفرینی است.

کاتب همچنین با اشاره به ارایه سه مجوز شتابدهنده جدید در استان متذکر شد: هم اکنون شش مرکز شتابدهی با مجوز اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل فعالیت دارند.

وی کاهش روند راه‌اندازی و توسعه یک کسب و کار نوپا، کمک به ارتقا کیفیت محصولات، خدمات و ثبات مالی کسب و کار نوپا، آموزش و پرورش استارتاپ‌های پذیرش شده به صورت موازی و گروهی، مشارکت در فرآیند فشرده توسعه کسب و کار نوپا برای مدت محدود و ارائه مربیگری و راهنمایی از کارآفرینان پیشکسوت را نیز از اهداف فعالیت مراکز شتاب دهنده برشمرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید