خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحقیقات انجام شده نشان می دهد که نیم درصد از فضای کسب وکار در اختیار کارآفرینان بوده و آنها توانسته اند 38 درصد اشتغالزایی ایجاد کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، «انوشیروان محسنی بندپی» در دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر افزود: ایران دارای سرمایه های انسانی و طبیعی ارزشمندی است، اما از این ظرفیتها استفاده نمی شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیکاری را جدی ترین معضل پیش روی جوانان دانست و گفت: باید از سرمایه های انسانی بیشتر بهره مند شویم.
وی یادآور شد: جهان امروز، کشورهایی در پیوند صنعت و علم پیش قدم بوده اند و توانسته اند از مزایای این پیوند بهره مند شوند که ایران هم باید از این ایده پیروی کند.
بندپی تصریح کرد: وزارت تعاون بزرگترین وزارتخانه اجتماعی است که با تاکید رئیس جمهوری، حمایت از اقشار بی بضاعت را پنج تا 6 برابر افزایش داده است و براین اساس صندوق بازنشستگی کشوری نیز باید خدمات اجتماعی را با توجه به فعالیت های اقتصادی افزایش دهد.
سرپرست وزارت کار با بیان اینکه طی سالهای 84- 1392 سالیانه 77 هزار نفر به فضای کار افزوده شدند، گفت: این رقم در سالهای گذشته به 800 هزار نفر رسیده که برای آینده باید به حدود یک میلیون نفر برسد.
بندپی یادآور شد: موضوع مهم در ارتباط با اشتغال، واگذاری بنگاهها به بخش خصوصی است و از سوی دیگر اقتصاد دانش محور باید در کشور گسترش پیدا کند.
وی گفت: ایجاد مدارس اشتغال و حمایت از پارک های علمی و فناوری از دیگر اقداماتی است که باید برای اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشیم.
سرپرست وزارت کار تصریح کرد: توسعه مهد کودک های خلاق و ایجاد زنجیره ارزش از ایده تا خدمات محصول نیز به عنوان اولویت های وزارت تعاون محسوب می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید