خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حمایت بیشتر از تعاونی ها

معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از اعمال برنامه حمایت از تعاونی ها خبرداد و گفت: پرداخت تسهیلات به طرحهای تعاونی توجیهی از محل صندوق توسعه ملی و دیگر بانک ها از جمله این اقدامات حمایتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‘سید حمید کلانتری’ شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی های مازندران در ساری اعلام کرد: صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات به طرحهای تعاونی با توجیه مناسب و خوب محدودیتی ندارد تا بدین صورت زمینه رشد و ترقی تعاونی ها فراهم شود .
وی ادامه داد :با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون ، این بانک ملزم به پرداخت ۷۰درصد تسهیلات به تعاونی ها است .
معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: سایر بانک ها با حمایت استانداران سهم بیشتری از تسهیلات را برای تعاونی ها قائل خواهند شد .
وی از سوء تدبیر سالهای قبل بعنوان مشکل در بخش های مختلف کشور نام برد و گفت: این مساله فرصتی برای بررسی جدی و کارشناسی مشکلات بخش های مختلف ایجاد کرده است.
معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر داشتن برنامه بمنظور انجام کار کارشناسی و اصولی در تعاونی ها ، اضافه کرد: در بررسی تعاونی ها، موفقیت این واحدها نشات گرفته از برنامه ریزی مناسب و دقیق است .
وی از بیکاری بعنوان اصلی ترین عامل بروز فساد در جامعه نام برد و گفت: تعاونی ها در اشتغالزایی و خروج از این معضل بسیار نقش اساسی و کارگشایی را ایفا می کنند .
کلانتری ادامه داد : نهادینه شدن فرهنگ تعاون را می توان به نوعی گام برداشتن در مسیر اشتغال و خروج از معضل بیکاری دانست .
وی تاکید کرد: باور و اعتقاد به تعاونی ها در جامعه ترویج یافته است و این نقطه خوشایندی در فرایند کاری این بخش به شمار می رود .
همزمان با سفر معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکزی تعاون مازندران دز زمین ۱۵۶ متر مربعی در ساری آغاز شد .
پیش بینی می شود این طرح ۲۰ ماه آینده به بهره برداری برسد .
۱۱ هزار و ۶۰۰تعاونی زیر پوشش اتاق تعاون مازندران هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید