خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ایجاد فضای امن کار برای کارآفرینان

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور عدم تزریق به موقع وام‌های بانکی را از مشکلات پیش روی کارآفرینان دانست و گفت: برای آنکه بازار کار در اختیار کارجویان قرار گیرد باید فضای امنی برای کارآفرینان فراهم شود. فتح‌الله بیات گفت: در بحث اشتغال نیازمند استفاده از نظر همه کارشناسان

و اقتصاددانان و کسانی که در این زمینه تجربه کاری دارند هستیم.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی تنها برعهده دولت نیست، افزود: همه دستگاهها و وزارتخانه‌ها، نهادها، مجلس و حتی شرکتهای خصوصی و سرمایه‌داران باید در این زمینه وارد شوند چون تا زمانی که بازار امنی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ایجاد نکنیم اشتغال به وجود نمی‌آید.
به گفته بیات درحال حاضر بخش اعظمی از بازار کار در اختیار بنگاه‌های کوچک و متوسط و بخش‌های خصوصی است از این رو باید فضای امن و آرامی برای کارآفرینانی که از سرمایه‌گذاری در این زمینه نگرانند فراهم کرد تا بازار کار در اختیار کارجویان قرار داده شود.
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور در ادامه سنگ‌ اندازی برخی بانکها در ارائه تسهیلات بانکی را یکی از مشکلات کارآفرینان دانست و گفت: عدم تزریق به موقع وام‌های بانکی و بدهکاری کارفرمایان از جمله عواملی است که میل به تولید و کارآفرینی را کاهش و بیکاری را افزایش می‌دهد و متاسفانه عدم نوسازی و تجهیز برخی صنایع، قاچاق و واردات بی رویه کالا به این مساله دامن زده است.
به اعتقاد بیات حجم بیکاری فعلی در دو سه سال گذشته ایجاد نشده است بلکه سالهای سال است که در کشور ریشه دوانده و امروز خود را به این شکل نشان می‌دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید