خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس جمهور در کنفرانس خبری روز دوشنبه 1396/01/21 در پاسخ به خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر این که مردم نسبت به آملرهای اشتغال خوش بین نیستند! گفت یکی از سازمان هایی که رئیس آن در این دولت

تغییر نکرده، رئیس اداره آمار است و آمار و اطلاعات ما از آن ناحیه است و بر اساس استانداردی که در همه دولت ها وجود دارد آمار اعلام می شود.

به عبارتی همین اداره آماری که در این دولت تعداد اشتغال خالص را حدود 700 هزار منتشر کرده است؛ در دولت قبل تعداداشتغال را در یک سال یک میلیون و ششصد هزار اعلام نموده و این در حالی است که دولت فعلی آن را تکذیب کرده و می گوید در آن دوران تنها 9000 شغل خالص ایجاد شده است!!!
حال از کجا معلوم که رئیس اداره آمار، سال آینده میزان اشتغال در دولت یازدهم را 7000، 5000 یا کمتر اعلام نکند؟! اما به نظر می رسد این آمارها که رئیس اداره آن به فرمایش رئیس جمهور تغییر نکرده است؛ ظاهرا در دولت های مختلف به نفع دولت حاکم تغییر می کند.
می گویند شاه عباس صفوی در حلقوم دروغگو سرب داغ می ریخت چه این دروغگو حاکم ولایتی باشد چه کارگزاری جزء و شاید به همین دلیل بود که تخلف کمتری هم رخ    می داد.
اما یادآوری می کنم که رئیس فعلی اداره آمار امیدعلی پارسا و نزدیک به 8 ماه است که جایگزین عادل آذر شده است. ضمن احترام برای رئیس فعلی آن اداره، شأن دکتر عادل آذرکه یک معلم ارزشمند و دانشی هستند را اجلِ از دستکاری در آمار دانسته و امیدوارم که تشکیک در آمار گذشته را خودشان پاسخگو باشند.

فَاعتَبِروا یا اولیِ الابصار

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید