خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سبزعلیپور خطاب به روحانی هشدار داد
دروغ، عدم شفافیت و سیاستهای غلط، همه چیز را نابود میکند/اخلال گران در نظام اقتصادی، پولی، ارزی و بانکی را در بدنه دولت به سزای اعمال شان برسانید


از خود راضی بودن دلتمردان و اوضاع اقتصادی را به زور تبلیغات و آمارها عالی نشان دادن و مشکلات معیشتی مردم را ندیدن و درد مردم را نشنیدن، همه و همه باعث دلخوریها، دلشکستگی ها و تجمعاتی همچون تجمع خیابانی یکی دو روز گذشته مردم میشود!!


محمدرضا سبزعلیپور اقتصاددان و صاحب نظر تجارت جهانی ضمن نقد سیاستها و عملکردهای غلط دولت، اوضاع اقتصادی کشور و مردم را طی روزها و ماههای آینده بسیار سخت و بحرانی توصیف کرد و گفت: مردم از گروکشی های سیاسی و جناحی و مشکلات و نابسامانی های اقتصادی سالهای گذشته خسته شده بودند در نتیجه فقط بدنبال کسی بودند تا با انتخابش، بتوانند فارغ از گرایشات دوستی و جناحی بر مشکلات سیاسی، اجتماعی، بین المللی علی الخصوص اقتصادی فائق آمده و اقتصاد ایران را از بن بست خارج کنند. همین دلایل منجربه انتخاب جنابعالی شد که طبق اذعان خودتان، نه تنها وابسته و بدهکار هیچ جریانی نبودید بلکه شخصی باتجربه، دلسوز، آگاه به امور داخلی و بین المللی، مدیر و مدبر، میانه رو و اعتدال گرا و از همه مهمتر یک حقوقدان نه یک سرهنگ بودید که با همین اوصاف علی الخصوص با آن کلیدی که در جیب داشتید و بارها آن را به مردم ایران و رسانه ها نشان دادید قطعاً میتوانستید مردم، مقام معظم رهبری و همچنین همۀ جناحهای سیاسی کشور را راضی و حمایت همه جانبه آنان را پشت سر خود داشته باشید.


وی افزود: اما متأسفانه طی پنج سال و اندی که از عمر دولت اول و دوم تدبیر و امید سپری گردیده نه تنها مشکلات اقتصادی کشور مرتفع نشده بلکه برعکس اقتصاد ایران بی رمق، ناتوان و زمین گیرتر نیز شده است، ضمناً بحث برجام هم که تقریباً منتفی و بین زمین و هوا مانده که بزودی به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد، در نتیجه طی پنج سال و یک ماه گذشته در جهت توجیه کم کاری ها، ناکامی ها و سوء مدیریتهای دولتمردان، حرف و حدیث ها و داستانهای زیادی را شنیده ایم!!


علیپور اظهار داشت: با وجود اینکه دولت حضرتعالی در چهار سالۀ اول خود نتوانست قدمهای مثبت و قابل قبولی در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم بردارد، لذا با بحران بزرگی روبرو شده بود و آنهم این بود که دیگر مردم به دولت شما و عملکرد یاران تان اعتماد نداشتند پس میبایست بگونه ای دیگر اعتماد ملت را مجدداً جهت جمع آوری آراء جلب میکردید!! در همین راستا و در جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دوباره به سردادن شعارهای جذاب و وعده های مختلف و توجیه عملکرد ضعیف دولت خویش پرداختید، و عده ای نیز با دادن شعارهای توخالی و بعضاً با ایجاد رعب و وحشت بین مردم، صراحتاً اعلام کردند که "اگر ما دوباره بر مسند قدرت سوار نشویم ایران ویران خواهد شد و زندگی برای مردم تیره ‌و تار"!!!


البته سال 92 هم اعلام کرده بودید که "اگر ما پیروز نشویم و آقای روحانی رئیس جمهور نشود سایه جنگ بر سر ایران سنگینی خواهد کرد و دیر یا زود آمریکا به کشورمان حمله نظامی خواهد کرد و بر‌عکس چنانچه سکان دولت در دست شما باشد، دیگر جنگی در کار نخواهد بود"!! انگار که دستِ دوستانتان در دست دشمنان ایران بود و اخبار دقیق جنگ را دوستانتان لحظه به لحظه به شما خبر میدادند!!


پس از مدتی مجدداً یاران تان اعلام نمودند که "اگر کاندیدای ما رئیس جمهور نشویم روز به روز فشارهای بین‌المللی و تحریمهای جهانی علیه ایران بیشتر خواهد شد تا جایی که تمام بخشهای کشورمان فلج و زندگی برای مردم مان امکانپذیر نخواهد بود، اما چنانچه سکان دولت در دست ما باشد، دیگر تحریمی در کار نخواهد بود"!! این در حالیست که پس از گذشت سالهای طولانی، نه تنها هنوز سایه جنگ و تحریمهای اقتصادی از سر ما کوتاه نشده که هیچ بلکه تحریمهای جدید و مشکلات نوظهوری نیز گردا گرد ما را احاطه کرده است!!


وی گفت: در ایام انتخابات ریاست جمهوری 96 و زمانیکه دوباره بازار تبلیغات گرم شده بود باز هم  عده‌ای برای کسب آراء مردم به هر شگرد و ترفندی روی آوردند و در همین راستا عده‌ای خاص متأسفانه پای خود را بیش از پیش از گلیم‌شان درازتر کرده و با طرح نقشه‌ای شوم و خطرناک در اتاق فکر خویش، ترس و وحشت را وارد دل مردم نموده و با رمز جدید «اگر ما نباشیم، ایران ونزوئلا میشود» در پی صید آراء مردم شدند!! این عده با القاء این سناریو که "اگر سکان دولت دوازدهم در دست آقای روحانی نباشد پس تحریمها مجدداً برقرار میگردد، فروش نفت کاهش مییابد، درآمد دولت صفر، ارزش پول ملی کاهش و واردات کالاهای اساسی متوقف میشود، رکود صنعت و بیکاری افزایش مییابد و در نتیجه مردم ایران همچون مردم ونزوئلا، چیزی برای خوردن هم گیرشان نخواهد آمد!! پس به ما رأی دهید تا رابطه ایران با جهان خارج علی الخصوص غرب را تقویت و تحریمها را رفع و بحران را از سر ایران دور کنیم."!!

این صاحب نظر اقتصادی با اشاره به اعتماد مجدد مردم به آقای روحانی تصریح کرد: غالب مردم ایران به چند دلیل از جمله: کوتاه شدن سایه جنگ از سر ایران، رفع تحریمها، ممانعت از ونزوئلا شدن ایران و ترسیدن از دیوارکشی کاندیدای رقیب بین زنان و مردان در خیابانها!! و از همه مهمتر رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت و سطح زندگی شان و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان، و از همه مهمتر اینکه یک دلار آمریکا با یک هزار تومان ایران برابر شود دوباره به آقای روحانی و شعارها و وعده هایش اعتماد کردند و با رأی خود، ایشان را بعنوان دوازهمین رئیس جمهور ایران برگزیدند لکن توقع همگان بویژه صاحب نظران سیاسی و اقتصادی بر این بود تا جناب روحانی در دولت جدید خود، کم و کاستی ها و نقاط ضعف دولت یازدهم را مرتفع و با اِعمال سیاستهای درست، بهره مندی از تیم قوی، مدیر، کاردان و دلسوز پاسخ مناسبی به اعتماد مردم داده و اینبار دیگر کاری کند کارستان اما پس از پیروزی در انتخابات متأسفانه رابطه خود را با توده مردم و روشنفکران بیش از پیش برهم زد و عرصۀ اقتصادی را برای توده های متوسط و ضعیف جامعه تنگ و تنگ تر کرد!!

بطوریکه با جابجایی سمت و پست همان مدیران و دولتمردان چهار سال پیش، فعالیت دولت دوازدهم را آغاز کرد و پس از گذشت 13 ماه، عملکردی نادرست، شبهه انگیز و غیرقابل دفاع بشرح زیر از خود برجای گذاشته است:
* تشدید رکود اقتصادی
* رشد نگران کننده و روز افزون بیکاری
* ورشکستگی تعداد دیگری از صنایع و شرکتها
* تعدیل پی در پی نیرو و معوق شدن حقوق کارگران
* ایجاد ترس و نگرانی بین کارکنان کشوری و لشگری و بروز شک و شبهه در ذهن آنان درخصوص عدم توانایی دولت در پرداخت به موقع حقوق شاغلین
* اِعمال تحریمهای جدید آمریکا برعلیه سپاه و سایر بخشهای کشور
* عدم پیشبرد برجام و تقریباً شکست آن
* صدور دستور گرانی انواع نان و توقف موقت افزایش قیمت نان بدلیل اعتراض های صورت گرفته
* شکست روحانی کِر و به بن بست کشاندن بیمه سلامت
* ارائه لایحۀ بودجه ای پر ابهام برای سال 1397 و تأمین هزینه های دولت از جیب مردم
* افزایش بهای کالاهای مختلف از حامل های انرژی گرفته تا گرانی کالاهای مصرفی و نرخ خدمات دولتی و مالیات
* پیشنهاد افزایش عجیب و غریب و چند صد درصدی عوارض خروج از کشور
* درخواست قطع یارانه نقدی بیش از 30 میلیون ایرانی و سوق دادن مردم بسمت کمیته امداد امام خمینی (ره)
* عدم توانایی بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز و رشد بی سابقه، وحشتناک و سرسام آور ارزهای خارجی و کاهش شدید چند صد درصدی ارزش پول ملی
* بوجود آوردن زمینه ای جهت ورود موج جدیدی از تورم افسارگسیخته و رشد وحشتناک و لحظه به لحظه کالا و خدمات
* عدم توانایی در حل مشکل سپرده گذاران مؤسسات مالی اعتباری ورشکسته
* ایجاد بحران پولی و بانکی و بروز ابهام در توانایی فعالیت برخی بانکها و شک مردم نسبت به تداوم حیات تعدادی از بانکها و مؤسسات مالی اعتباری رسمی و مجوزدار
* بی توجهی به اجرای اقتصاد مقاومتی
* کم توجهی به زلزله زدگان استانهای مختلف و عدم توانایی دولت در ارائه خدمات مطلوب، سریع و قابل قبول
* آلودگی پی در پی هوای تهران و شهرهای بزرگ ایران و عدم توانایی دولت در کنترل آلودگی
* گرانی وحشتناک قیمت تخم مرغ و برخی دیگر از کالاهای اساسی
* پُر توقع خواندن مردم
* و... دهها مورد دیگر از همین دست

سبزعلیپور در ادامه اظهار داشت: به جرأت میتوانم بگویم که اوضاع اقتصادی حال حاضر کشور و معیشت امروز مردم عزیزمان آن چیزی نیست که دنبالش بودیم و آن مدینه فاضله ای نیست که وعده اش را داده بودید. زیرا غالب مشکلات خُرد و کلان کشور و دغدغه های مردم هنوز پا برجاست، آنوقت جناب آقای روحانی و سایر دولتمردان عزیز از جمله جناب صدراعظم جهانگیری از هر فرصتی که بدست می آورند به نفع خود بهره جسته و طی سخنانی در برابر مردم و یا در نشستهای خبری در مقابل رسانه های گروهی داخلی و خارجی میفرمانید که (به به و چه چه)، عجب تدبیری اندیشیده ایم، کاری کرده ایم کارستان (ما مشکلات اقتصادی نداریم، توقع مردم را بالا نبرید و من به آیندۀ ایران امیدوارم)!! ولیکن فقط اقدام به خودستایی میکنند و از عملکردهای موفقیت آمیز دولت تدبیر و امید آنهم به زعم خود تعریف، تمجید و دفاع میکنند. همچنین سالهای گذشته (یعنی سالهای پیش از مرداد 92) را سالهای بدبختی و فلاکت و روزگار تیره و تار مردم ایران اعلام و سالهای پس از مرداد 92 تا به امروز را سالهای موفقیت، شکوفایی و رونق اقتصادی و غلبه بر مشکلات می نامند!!


متأسفانه فقط و فقط میخواهند با کلمات و سخنان خشک و خالی اوضاع کشور را باب دل مردم و خوب و بی نظیر نشان دهند که اصلاً این کارشان پسندیده و قابل دفاع نیست. مع الاسف استنباط اینجانب بر این است چونکه دولت قدیم و جدید آقای روحانی طی پنج سال گذشته نتوانسته به وعده های داده شده خود جامه عمل بپوشاند از همین رو تا حدود زیادی مردم را دل شکسته و نا امید کرده است!!


لکن پرسش مهم مردم از جناب آقای روحانی این است که: آیا قرارمان این بود و آیا شما چنین عهد و پیمانی را با خود و با مردم بسته بودید؟  


علیپور با اشاره به عملکرد پنج ساله دولت آقای روحانی گفت: باتوجه باینکه عملکرد آقایان طی سالهای گذشته ضعیف و سوال برانگیز بوده، لکن در عجبم که چرا فقط از خود تعریف و تمجید میکنند و بجای اینکه بابت نقاط ضعف و کم کاری ها و سوء مدیریت شان از ملت عذرخواهی نمایند برعکس با مردم درشت گویی نیز میکنند و از مردم طلبکار هم هستند!!  


باز هم بنده در عجبم که چرا وقتیکه رهبر معظم انقلاب با صدای بلند در برابر ملت اعلام میکنند که شکایات مردم از اوضاع اقتصادی دائماً به دست ما میرسد و میفرمایند که اگر اقتصاد مقاومتی اجرا میشد وضع زندگی مردم اینگونه نبود‌، چرا باز هم دولتمردان اصرار دارند که اوضاع اقتصادی ایران را خوب و عالی نشان دهند و اعتنایی هم به اجرای اقتصاد مقاومتی ندارند؟!!


وی افزود: متأسفانه وضعیت کنونی اقتصاد ایران در آمارها عالی است اما در واقعیت بسیار خراب است. لکن حقیقت تلخ در مورد اقتصاد ایران این است که هم وضعش خراب است و هم چون در خیال مسئولان و دولتمردان وضعیت کشور و اوضاع مردم عالی است دیگر اراده ای هم برای بهبود آن به چشم نمی خورد. از همین رو برای چندمین بار تکرار میکنم که در یک جمله اقتصاد ایران در شعار عالی است اما در واقعیت افتضاح و بحرانی میباشد!! پس واقعیت امروز اقتصاد ایران به وضوح نشان میدهد که رکود داریم، تورم و بیکاری داریم، رشد نقدینگی، بدهی کلان مردم و دولت به بانکها را داریم، فساد مالی و اداری، رانت خواری و قاچاق کالا و اختلاس هم داریم، رشد وحشتناک نرخ دلار و کاهش بیش از حد ارزش پول ملی، ورشکستگی واحدهای تولیدی و صنعتی و توقف تولید، کاهش صادرات و افزایش واردات، خام فروشی، بحران پولی و بانکی نیز داریم. درکل، صدها مورد دیگر هم داریم که اصلاً این داشته ها قابل افتخار نیست و برعکس، دارایی های فوق الذکر این واقعیت را به اثبات میرسانند که اقتصاد ایران بیمار است و بیمار است و بیمار!!


این اقتصاددان تأکید کرد: از خود راضی بودن دلتمردان و اوضاع اقتصادی را به زور تبلیغات و آمارها عالی نشان دادن و مشکلات معیشتی مردم را ندیدن و درد مردم را نشنیدن، همه و همه باعث دلخوریها، دلشکستگی ها و تجمعاتی همچون تجمع خیابانی یکی دو روز گذشته مردم میشود که در اعتراض به وضعیت بد اقتصاد، رکود شدید، رشد نرخ ارز و طلا و کاهش بیش از حد ارزش پول ملی و همچنین در اعتراض به گرانی، بی ثباتی بازار و سختی معیشت شان به خیابانها ریختند که با ادامۀ این اعتراضات و احتمالاً سوء استفادۀ فرصت طلبان از این اعتراضات آرام و به حق مردم، قطعاً امنیت ملی به خطر خواهد افتاد و تبلیغات منفی وسیعی نیز در رسانه های خارجی برعلیه کشورمان ایجاد خواهد شد که هزینۀ آن برای کشورمان بسیار بالا و جبران ناپذیر میباشد.!!


اعتراض به مشکلات اقتصادی حق مردم و کسبه است اما آیا بهتر نبود تا پیش از آغاز اعتراضات و تجمعات خیابانی، دولت درد مردم و صدای آنان را میشنید و بجای اینکه روز به روز عرصۀ زندگی را بر آنان تنگ کند آرامش، رفاه و امنیت اقتصادی مردم عزیزمان را فراهم میکرد؟ هرچند که ما طی پنج سال گذشته مشکلات و اتفاقات پیش رو را دلسوزانه خدمت دولتمردان بیان کردیم اما کو گوش شنوا؟ نه تنها به عرائض و هشدارهایمان گوش نداده و آنها را مهم ندانستند بلکه فوراً اَنگ مخالف دولت بودن و دلواپسی را هم به ما چسباندند!!


وی افزود: دولت باید آگاه باشد که با هر چیزی شوخی و بازی میکند هرگز با نان و رزق مردم بازی ننماید زیرا بازی با نان و سفرۀ مردم، بسیار خطرآفرین است. مردم ایران به سه چیز بسیار حساسند و به آنها سریع واکنش نشان میدهند، این موارد عبارتند از: تعدی و تجاوز به کشور و پرچم شان، تعدی به نوامیس شان و گرسنگی، سختی معیشت و کوچکتر شدن سفره شان و نهایتاً توهین به شعورشان را نیز برنمی تابند. مردم ایران در برابر هر یک از موارد ذکر شده بقدری حساس و تعصب دارند که لحظه ای درنگ نمی کنند و در برابر آنان از جان و مال خود مایه میگذارند پس باید بدانیم که این موارد شوخی بردار نیستند و قلباً امیدوارم که هرگز هیچکدام از آنها برای کشور و مردم عزیزمان پیش نیایند.


علیپور گفت: دولت و دولتمردان بجای خود فریبی و درشت گویی با مردم باید به فکر جراحی عمیق اقتصاد ایران باشند. اینکه آقای روحانی بگوید ما به همه وعده هایمان عمل کرده ایم و اقتصاد را به رشدی رسانده ایم که دیگر کشورهای جهان به ما حسادت میکنند!! و یا آقای جهانگیری اوضاع اقتصادی را خوب جلوه دهد و بگوید که پیشرفتهای خوبی داشته ایم فقط در این مسیر چند قلم کالا گران شده است که مردم باید تحمل کنند و در ادامه، همه تقصیرها را به گردن رقبا بیاندازد و حاضر نباشد که به هیچیک از ضعفها و اشتباهات و کم کاری های دولت و دولتمردانش اعتراف کند و فقط دنبال یک دشمن فرضی برای توجیه و تبرئه دولت خود باشد!! و یا اینکه آقای کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در برابر آلودگی شدید هوای تهران بگوید که کاری از دست ما بر نمی آید و فقط دعا کنید تا باد بیاید!! یا اینکه آقای ربیعی وزیر کار و رفاه بفرمایند که بیکاران دهه شصتی نمی گذارند تا اشتغال های بوجود آمده توسط دولت دیده شوند!!! که این حرف ایشان مانند این جوکی است که میگفتند (یک بنده خدایی رفته بود جنگل و میگفت که این درختها نمی گذارند آدم جنگل را ببیند!!) یا آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت تمسخرآمیز به منتقدین دولت بگوید: باش تا صبح دولتت بدمد! و... دهها مورد از این سخنان و افاضات که هیچکدام دردی از دردهای مردم عزیزمان دوا نمیکند و بعضاً به شعورشان هم توهین میشود!!  


صراحتاً عرض میکنم که اگر اقتصاد ایران طی دو سه سال آینده  به رشد قابل توجهی دست نیابد که بعید میدانم چنین شود قطعاً ما شاهد ورود اقتصاد ایران به فرایند «ونزوئلایی شدن» خواهیم بود.

سبزعلیپور خطاب به آقای روحانی تصریح کرد: دروغ، عدم شفافیت و سیاستهای غلط، همه چیز را نابود میکند و دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.


یکی از گناهان بزرگ، دروغ است که از آن به کلید گناهان، بزرگترین آفت زبان و اُم الخبائث نیز یاد میشود. در تقبح و پرهیز از گناه، صدها آیه و حدیث از جانب پیامبر اسلام (ص) و ائمه نقل شده است. بطور مثال:  
* با دروغگو مشورت نكنید چون دروغگو مانند سراب، دور را در نظرتان نزديك نشان میدهد و نزديك را دور.
* سزاوار نيست كه مسلمان با بدكار و احمق و دروغگو رفاقت كند.
* دروغگو با دروغگويى خود سه چيز بدست مى آورد: خشم خدا را نسبت به خود، نگاه تحقيرآميز و دشمنى مردم را نسبت به خود.
* راستگو در آستانه نجات و بزرگوارى است و اما دروغگو در لبۀ پرتگاه و خوارى.
* و... صدها مورد دیگر
آنوقت با اینهمه زیانها و دشمنی هایی که دروغ با خود به همراه دارد و مهر آدمی را از دل مردم خارج میکند متأسفانه به عینه می بینیم که هر روز دهها دروغ از زبان دولتمردان به راحتی و بدون ترس خارج میشود و آنوقت توقع دارند که مردم باز هم حرفشان را باور کنند و به آنها احترام بگذارند!! بطور مثال:
* آن آقایی که میگوید: بهمن ماه دلار به ثبات میرسد و دیگر گران نمیشود!!
* یا آن دیگری که میگوید: ما هیچ کمبود ارزی در کشور نداریم و خزانۀ بانک مرکزی مملو از ارز میباشد!!
* یا آن مقامی که میفرماید: ما از فردا صبح ارز همۀ متقاضیان را با نرخ دولتی تأمین میکنم و نهایتاً تُف هم کف دست مردم نمی اندازد!!
* یا دیگری که میگوید: ما مشکلات اقتصادی نداریم!!
* و آن یکی میگوید: آن ‌قدر ارز نداریم که مردم همه ریال ‌شان را به دلار و سکه تبدیل کنند!!
* و... دهها و صدها مورد دیگر!!!!  

کدامیک درست میگویند؟ کدامیک با مردم روراست هستند؟ بعد از گفتن این همه حرف نادرست، چگونه انتظار دارند که مردم به این حضرات اعتماد داشته باشند و حرفهای بعدی آنان را با جان و دل قبول کنند؟ تنها ثمرۀ دروغ گفتن دولتمردان به مردم، جدایی و ایجاد جوّ بی اعتمادی است.


ضمناً کسانیکه در سیستم اقتصادی و نظام پولی و بانکی کشور اختلال ایجاد میکنند شاخ و دُم ندارند بلکه در بین مردم و مسئولین حضور دارند و به فعالیتهای مخرب و سودجویانۀ خود ادامه میدهند!! اخلال گران اقتصادی و بر هم زنندگان نظم پول و ارز کشور فقط افرادی چون (اِسلام کُردلَر صاحب شرکت سحر و الیکا، دولتخواهان مالک بقالی دولتخواهان، فاضل خداداد، برج سازانی همچون برادران افراشته، شهرام جزایری، آقایان محمد رستمی صفا و سعید عقیلی که توسط آقای احمدی نژاد تنها به جرم مبادرت به خرید سهام بانک پارسیان بعنوان مفسد اقتصادی معرفی شدند، مه آفرید امیر خسروی، بابک زنجانی و....) نیستند که جمعی از آنها را اعدام و مابقی را در محبس کردیم بلکه بزرگترین اخلاگران اقتصادی و برهم زنندگان نظام پولی و ارزی کشور در بدنۀ دولت حضور دارند که با عملکردهای غلط و نادرست خود و یا بعضاً به لحاظ دوست بازیها و منفعت طلبی هایشان، اقتصاد یک کشور را نابود و به قهقرا می کشانند!! اشخاص فوق الذکری را که بعضاً تحت عنوان مخل اقتصادی اعدام و یا زندانی کردیم اگر کاری هم کرده بودند فقط در سطح شرکت خودشان و یا در بخش کوچکی از جامعه انجام داده بودند، اما اخلاگران دولتی، یک کشور، یک ملت و یک نظام را از بین میبرند پس مستحق مجازات هایی بس سنگین تر از "مه آفرید" هستند!!


پس جناب آقای روحانی و سایر دستگاههای نظارتی، امنیتی و قضایی اگر در پی ایجاد آرامش در اجتماع، برگرداندن اعتماد عمومی و رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند، میبایست سریعاً اخلال گران اقتصادی و برهم زنندگان نظام پولی، ارزی و بانکی کشور را در بدنۀ دولت و در تیم اقتصادی دولت شناسایی، از سمت شان برکنار و به سزای اعمال شان برسانید.!!


رئیس مرکز تجارت جهانی ایران در خاتمه تأکید نمود که هنوز دیر نشده و دولت باز هم برای جبران وقت دارد، لکن بخدا قسم طی پنج سالی که گذشت و طی سه سالی که باقیمانده قطعاً با حمایت مردمی که دارید به راحتی میتوانید بخش قابل قبولی از مشکلات ایران اسلامی را با برنامه‌ریزی صحیح و حضور افراد دلسوز و قدرتمند حل و فصل کرده و اقداماتی را انجام دهید که حداقل نسیم آن در کوتاه مدت به صورت همۀ هموطنان عزیزمان وزیده و سفره های مردم نیز تا حدودی ثمرۀ این اقدامات مثبت را دیده و آن را حس کنند، باز هم به خداوندی خدا قسم زندگی و معیشت غالب مردم در شرایط بسیار سختی است که امیدوار بوده و امیدوار هستم تا جناب آقای روحانی و دولت متبوعش با تدبیری ضربتی و اعمال سیاستهای دقیق و انقلابی، زندگی را به کام مردم شیرین و ایران را سربلند نمایند.


مخلص کلام اینکه چنانچه در سیاستها و روشهای خود تغیر اساسی ایجاد نکنید و باز هم بخواهید با همین فرمان و با همین سکان کشتی دولت دوازدهم را فرماندهی و آنرا در این دریای پر تلاطم هدایت نمائید بطور قطع کشور را از رکود مطلق وارد فاز خطرناک "بحران" خواهید کرد!! پس تا دیر نشده از بحران فاصله بگیرید و طرحی نو دراندازید و با مردم روراست باشید و مردم قایم موشک بازی نکنید.

/انتهای پیام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید