خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 امیر غلامی:

امنیت سرمایه گذاری عامل رونق بازاربورس می شود

رئیس اداره امور سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به شرایط جذب سرمایه گذار در بازار سهام ایران گفت : امنیت اقتصادی با افزایش  سرمایه گذاری ارتباط مستقیم دارد ، اگر مقررات وضوابط  و تصمیم گیری های اقتصادی مدام در حال تغییر باشد نمی توان به جذب سرمایه گذاری های موثر در روند اقتصادی کشور امیدوار بود .

به گزارش روابط عمومی چادرملو ،امیر غلامی همچنین ثبات در سیاست خارجی و روابط بین الملل را از مهمترین عوامل تاثیر گذار در سرمایه گذاری داخلی و خارجی عنوان کرد گفت : سرمایه گذاران واقعی هیچگاه بدنبال سود لحظه ای و مقطعی نیستند ، سودآوری باید تداوم داشته باشد تا ایجاد انگیزه کند و شکی نیست که تحقق این شرایط مستلزم امنیت اقتصادی و ثبات سیاسی است .
امیر غلامی نکته منفی بازار بورس ایران را احساسی بودن عنوان کرد و افزود : تصمیم‌گیری‌های احساسی و بدون تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال فعالان بازار سرمایه موجب شده است با کوچکترین خبر و شایعه بازار بهم بریزد و یک صف خرید تبدیل به صف فروش ‌شود. غلامی در عین حال تصریح کرد هیچ یک از بازارهای ارز، سکه و طلا و مسکن در ایران قادر به رقابت با بازار بورس نیستند و چنانچه علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار سهام با آگاهی و علم کافی وارد شوند و سبد مناسبی انتخاب کنند هرگز متضرر نخواهند شد.
غلامی درباره آخرین پیش‌بینی سود چادرملو در سال مالی جاری و تاثیر راه‌اندازی طرح فولاد چادرملو بر این پیش‌بینی اظهار کرد: راه‌اندازی فولاد چادرملو را در صورت‌های مالی سال 94 اعمال کردیم و به میزان 200 هزار تن تولید نیز برای این پروژه در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی نیروگاه چادرملو دستکم امسال تاثیر چندانی بر سودآوری شرکت نخواهد داشت، عنوان کرد: برای سال 94 پیش‌بینی سود چادرملو حدود 68 تومان به ازای هر سهم بوده است که نسبت به سال قبل کاهش یافته است و دلیل آن نیز بحث‌های مربوط به حق انتفاع و بالا رفتن هزینه‌های شرکت بوده است. ضمن اینکه قیمت فروش شرکت نیز کاهش یافته است.

رئیس اداره امور سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان اینکه پیش‌بینی آینده بازار سنگ آهن به آیتم‌های مختلف بستگی دارد، اظهار کرد: براساس برخی گزارش‌های منتشر شده وضعیت کنونی بازار سنگ آهن دستکم تا دو سال آینده تغییر خاصی نخواهد کرد.

غلامی درباره رتبه شرکت چادرملو در زمینه شفاف‌سازی اطلاعات در بورس و انتشار به موقع گزارش‌ها نیز گفت: بحث شفاف‌سازی اطلاعات در بورس منوط به رعایت فاکتورهای متعددی است. ما در 10 سال گذشته در بین شرکت‌های هم‌سطح خود همواره از نظر شفاف‌سازی اطلاعات و انتشار گزارش‌های به موقع عملکرد، در بین 10 شرکت اول بوده‌ایم.

 

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید