خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.75 (6 Votes)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (5 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری CRM
واژه CRM بر گرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود.
فرآیند CRM در واقع فرآیندی جهت گردآوری و یکپارچه سازی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
عوامل اصلی جلب رضایت مشتری

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
مقدمه
در مورد اهمیت مشتری، میزان رضایت او از محصولات و خدمات هر شرکت و همچنین نقش اساسی مشتریان در بقاء، حیات، موفقیت و رشد و توسعه سازمان ها، مطالب بسیاری

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید
مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید

راهکارهایی برای کار کردن با مشتری هایی که هرگز ندیده‌اید
خوشبختانه در دنیایی زندگی می‌کنیم و البته کار می‌کنیم که به‌واسطه فاصله زیاد بین مخاطبین محدود نشده است. تقریباً می‌توان گفت که از هر نقطه‌ای در دنیا قادر به سفارش گرفتن و فروش محصولات و بازاریابی خودمان هستیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 3 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar InactiveStar Inactive

خدمات مشتری
خدمات مشتری

این واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنید
ارائه خدمات عالی به مشتری همیشه پیچیده، پُر هزینه یا فرآیندی نیست. گاهی اوقات با تغییراتی بسیار ظریف در صحبت های تان می توانید به این مهم دست یابید؛ باتوجه به گفته های تان می توانید تفاوتی بزرگ با سایرین ایجاد کنید.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

ارتقاء روابط با مشتری
ارتقاء روابط با مشتری

5 توصیه برای ارتقاء روابط با مشتری
به عنوان یک بازرایاب یا یک فرد حرفه ای فعال در زمینه فروش، هیچ شکی وجود ندارد که همگی بر روی به دست آوردن مشتری های جدید و بالا بردن آگاهی در زمینه بخش های مورد هدف برای بازرایابی مان تمرکز کرده ایم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

غلبه بر ترس خریداران
غلبه بر ترس خریداران

چگونه بر ترس خریداران از خرید غلبه کنیم
این ایده که مردم عاشق خرید هستند، از بزرگترین افسانه ها در دنیای فروش است. فرایند اصلی خرید همواره توسط ترس و شک و شبه های مشتریان متوقف شده و کاستن از این ترس وظیفه فروشندگان است.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

خدمات شخصی سازی به شرکت های کوچک
خدمات شخصی سازی به شرکت های کوچک

ارائه خدمات شخصی سازی شده به شرکت های کوچک
کسب و کارهای مختلف اغلب در زمان بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام به هدف قرار دادن بزرگترین فرصت ها در بازار و سپس پرداختن به کوچکترین مشتریان می کنند و منطق نهفته در پشت این اصل هم سعی و تلاش برای کسب بالاترین میزان

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


چند نکته در ارتباط با مشتری

1) مشتری خود را بشناسیم. شناخت مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر سازمانی نتواند حداقل مشخصه های مشتریان مهم را جمع آوری کند، نخواهد توانست برنامه های تک به تک را به اجرا درآورد. درفرآیند مشتری مداری در سازمان، مهم ترین گام، شناسایی مشتری و انتظارات اوست.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


قانون طلایی مشتری

قانون طلایی مشتری را "دان پپرز" و "مارتا راجز"، بنیان گذاران بازاریابی تک به تک، این گونه بیان می کنند: به گونه ای با این مشتری رفتار کنید که خود در مقام مشتری خواهان چنین رفتاری هستید. و این کاری است که همه ی افراد سازمان باید انجام دهند. در تعالیم دینی ما توصیه ی بزرگان نیز این است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.70 (5 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

مثلث,طلایی,فروش,مثلث فروش,بازاریابی,ماهنامه,کارآفرینیمثلث طلایی فروش

این فرمول بر اساس تجربه‌ی فروشندگان برجسته در همه جاست. با هزاران مشتری طی سال ها مصاحبه شده و از آن ها خواسته شده بگویند درباره‌ی بهترین فروشندگانی که با ان ها تماس می گیرند چه نظری دارند. آن ها جواب داده اند که فروشندگان برجسته از سه خصوصیت برخوردارند.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

مشتری,فروش,بازاریابی,قیمت بالا,خلاقیت درفروش,کارآفرینیوقتی مشتری می گوید قیمتش بالاست

برای برخورد با اعتراض بر سر قیمت راه های مختلفی وجود دارد که تقریباً در هر فروشی مطرح می شود. اولین قاعده ای که باید رعایت کنید این است که هرگز با اعتراض به قیمت از سوی مشتری بالقوه مشاجره نکنید. هرگز توضیح ندهید و در مقام دفاع از قیمت خود برنیایید.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.43 (7 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

فروش,بازاریابی,بازاریابی تلفنی,اعتراض به بازاریابی تلفنی
پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی

برقراری تماس تلفنی برای بسیاری از افراد یکی از سخت ترین کارها است. به خصوص اگر فرد مقابل را نشناسیم و همچنین بخواهیم به او چیزی بفروشیم. بسیاری از بازاریابان تلفنی مهارت کافی در برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند و فروش های بسیاری را از دست می دهند.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

افزایش فروش,چگونگی افزایش فروش,نحوه افزایش فروش,تاکتیک افزایش فروشمشتریان فعلی تان را هدف قرار دهید

آیا مشتریان فعلی خود را نادیده می گیرید؟!  شرکت ها معمولاً مشتریان فعلی شان را فراموش می کنند و این به ضرر آنهاست.
مطمئناً جذب مشتریان و یا سهم بازار ناگزیر هدف بازاریابی هر موسسه است و برای این منظور تلاش زیادی می کند،

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


چگونه در مشتری اعتماد ایجاد کنیم؟

تمایز میان محصولات روز به ‌روز کم تر می‌شود، روابط می‌تواند به عنوان یک منبع اصلی برای ایجاد مزیت رقابتی مطرح شود. مردم حتی حاضرند یک جنس نامرغوب را از یک فروشنده دارای روابط عالی خریداری کنند. مشتریان در فکر خرید جدیدترین محصولات نیستند، بلکه در پی یک مشاور قابل ‌اعتمادند.

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

Database error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DESC LIMIT 10' at line 5

با ما در ارتباط باشید