خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس
رییسه کمیسیون صنایع مجلس :

اقتصاد مقاومتی پایان‌بخش بی‌هویتی اقتصاد ایران است

 نماینده تبریز ایده اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را پایانی بر بی‌هویتی اقتصاد کشور دانست و افزود: ورود مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد از طریق ملزم کردن مدیران کشور به یافتن راه‌های پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی به معنای پایان یافتن دوران بی‌هویتی اقتصادی کشور است.  به گزارش ایسنا، رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با آسیب‌شناسی شرایط جاری اقتصاد کشور، گفت:

بی‌تردید مهمترین مسأله اقتصاد ملی، رکود است. دلایل شکل‌گیری رکود مهم است اما راه‌های برون رفت از آن اهمیت بیشتری دارد. به نظر بنده دولت در اعلام سیاست‌ها و راهبردهای خروج از رکود، یکسال تأخیر داشته است البته سیاست‌های اصولی و درستی را برای کاهش نرخ تورم به اجرا درآورده است.
اقتصاد مقاومتی مدل اقتصادی ایران در دوران پساتحریم است که نیازمند راهبردهای اجرایی‌تر در قالب سیاست‌های اقتصادی خرد است. در مدل اقتصاد مقاومتی از توجه به شرکت‌ها و تولید دانش‌بنیان و قطع وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی تا توجه به ظرفیت‌های بالقوه بخش معدن، توجه به تولید داخل و تقویت صادرات نشان از عزم جدی حاکمیت برای فرماندهی واحد اقتصاد ملی دارد.نماینده مردم تبریز در مجلس، ژاپن و آلمان را دو اقتصاد قدرتمند متکی بر مدل اقتصادی مقاومتی دانست.

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 1000 Character restriction
Your text should be less than 1000 characters
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید