MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
 
 

 
 
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
 

ورود کاربران



پرداخت آنلاین

مبلغ تراکنش (ريال):

   
صفحه اصلی
نظريه‌ي اشباع در بازاريابي شبكه‌اي مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

نظريه‌ي اشباع در بازاريابي شبكه‌اي

نظريه‌ي اشباع در بازاريابي شبكه‌اي
تابان خواجه نصيري

در اين مقاله عقيده‌ام را در مورد موضوع «اشباع» در «بازاريابي شبكه‌اي» نوشته‌ام؟ اين سوالي است كه اخيراً در جلساتي كه داشته‌ام از من بسيار پرسيده شده است. قصد دارم در اين مقاله هرچند كوتاه به اين قضيه اشاره كنم و تا آنجا كه امكان داشته باشد، موضوع را براي علاقمندان به اين مدل كسب و كار بازتر كنم.

ادامه مطلب...
 
اعتبارسنجي و رتبه بندي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور صورت گرفت:

اعتبارسنجي و رتبه بندي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد

مدير كل دفترمؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور از اجراي اعتبارسنجي و رتبه بندي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد  در سال 1393 و ابلاغ كاربست هاي رتبه بندي خبر داد.

ادامه مطلب...
 
اشاعه آموزش های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تأکید کرد :
اشاعه آموزش های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته

دکتر کورش پرند، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اشاعه آموزش‌های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از سیاست‌های سند راهبردی مهارت و فناوری است و این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

ادامه مطلب...
 
قدرت یک زنجیر به اندازه ی قدرت ضعیف ترین حلقه آن است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

قدرت یک زنجیر به اندازه ی قدرت ضعیف ترین حلقه آن است

آمریکایی ها در سال 1986 وقتی می خواستند سفینه ی چلنجر را به فضا بفرستند، برای جلب توجه جهانیان و اطمینان از کار خود شان، یک معلم مدرسه را هم به عنوان مسافر- فضا نورد در چلنجر جای دادند. اما وقتی سفینه یک دقیقه و سیزده ثانیه پس از پرتاب منفجر شد، تمام مردم آمریکا و جهان غرق در ناباوری و اضطراب شدند و ابهت آمریکا و ناسا در نزد جهانیان زیر سوال رفت.

ادامه مطلب...
 
بازی چهارم: هدف هاي پنج گانه مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

بازی های آموزشی برای سازمان های یادگیرنده

بازی چهارم: هدف هاي پنج گانه

اگر شما به دنبال راهی هستید تا از طریق سرگرمی، خلاقیت و نوآوری سازمان خود را به یک سازمان یادگیرنده تبدیل کنید، می توانید از طریق بازی های مختلف این کار را انجام دهید. دراینجا به چند بازی هیجان انگیز که به کارکنان کمک می کنند تا از تفکرات قدیمی را کنار گذاشته و با یکدیگر راحت تر رفتار کنند اشاره می کنیم.

نام بازي: هدف هاي پنج گانه

موضوع بازي: هدف هاي موثر

هدف هاي، از اركان مهم براي ايجاد يك سازمان و دستيابي به چشم انداز هاي مشخص آن است. براي رسيدن به اين چشم انداز هاي ميان مدت، كه در زمان مشخص بايد كجا باشيم، بسيار مهم است كه هدف هاي معيني را در ذهن داشته باشيم. هدف ها بايد صريح باشند (يعني نتايج آن ها قابل مشاهده باشد.) قابل اندازه گيري باشند (نتايج آن ها بايد با اعداد و ارقام نشان داده شود) قابل حصول باشند (هدف هاي بخشي از ماموريت يا چشم انداز بزرگ سازمان باشند)، قابل پيگيري باشند (بتوان نموداري از مراحل براي آن ها در نظر گرفت).

ادامه مطلب...
 
ذهن شما تا چه اندازه انعطاف پذیر است؟ مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

ذهن شما تا چه اندازه انعطاف پذیر است؟

برای اطلاع از میزان انعطاف پذیری خود،پرسشنامه زیر را تکمیل کنید.
1- نسبت به سایر بچه ها، من بیشتر درگیر دعواهای جسمانی می شدم .
درست غلط

ادامه مطلب...
 
در نوشتن برنامه کسب و کار، بازاریابی را فراموش نکنید مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

در نوشتن برنامه کسب و کار، بازاریابی را فراموش نکنید

برای آنان که می­ خواهند از جا بکنند و کار بازاری دلپسند خود داشته باشند، نوشتن برنامه کسب ­وکار نخستین گام است. یکی از مهم­ترین بخش های این برنامه راهبرد بازاریابی است.
مردمان بیشتر به­ دنبال برنامه ­ریزی برای بازاریابی، استوار کردن جای خود و پیشرفت کار هستند و هرگز اندیشه ­های بزرگ خود را پی نمی ­گیرند و به ­انجام نمی ­رسانند.

ادامه مطلب...
 
تکنولوژی‌هایی که تا پایان سال می‌آیند +تصاویر مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

تکنولوژی‌هایی که تا پایان سال می‌آیند +تصاویر

مخترعان و کمپانی های شرکت های بین المللی با نزدیک شدن به پایان سال تلاش بیشتری را برای ارائه محصولات متفاوت تا قبل از پایان سال میلادی آغاز کرده اند.

کمپانی های مختلف هر ماه محصولات جدیدی را روانه بازار فناوری می کنند اما با نزدیک شدن به پایان سال ارائه و عرضه محصولات برتر در میان شرکت ها شتاب بیشتری به خود گرفته و رقابت تنگاتنگی میان غول های فناوری اتفاق افتاده است.

ادامه مطلب...
 
گادفادر های بازاریابی شبکه ای!(۱) مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

گادفادر های بازاریابی شبکه ای!(۱)

ام ال ام بوک خیلی وقت بود می‌خواست همچین مطلبی رو میون مطالب خودش جا بده . شاید اگه بخوام دقیق‌تر بگم نزدیک به دو  سال میشه. اما  دست نگه داشت و  گفت  قبل از اینکه بخوام خیلی از رفتارها و ادعاها رو زیر سوال ببرم،  شرایط  و گذشت زمان  شاید بتونه این وضعیت رو اصلاح کنه؛ اما  حالا  می بینم نه اینکه وضعیت بهتر نشده بلکه بدتر هم شده. 

ادامه مطلب...
 
اعضای یک شرکت بازاریابی شبکه ای، فروشنده یا دلال؟ مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

اعضای یک شرکت بازاریابی شبکه ای، فروشنده یا دلال؟

در شرکت های مطرح و قانونی بازاریابی شبکه ای در سطح دنیا، توزیع کنندگان شرکت، محصول را از شرکت به قیمت عمده خریداری می کنند و با قیمت خرده فروشی به مصرف کننده نهایی می فروشند؛ بنابراین از تفاوت قیمت عمده فروشی و خرده فروشی بهره مند می شوند.

ادامه مطلب...
 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 بعدی > انتها >>

صفحه 1 از 4
   

جستجو در سایت

اشتراک خبرنامه پیام کوتاه



شماره تلفن همراه شما:

اشتراک
لغو عضویت

لطفا در ورود شماره خود دقت بفرمایید

آگهی

عضویت در خبرنامه




آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterکل بازدیدها1343016

ارتباط آنلاین با مسئول وب سایت

LiveZilla Live Help

 
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
   
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
LiveZilla Live Help