خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 هر کسب‌وکاری، مخاطبان و بازار هدفی دارد، اما در میان آن‌ها، زیرگروه‌های کوچکی هم با ویژگی‌های خاص و مشترکی وجود دارند که خواسته‌ها، نیازها و ترجیحات خاصی دارند. این

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

این نگرش شما است که می‌تواند شما را به جلو ببرد.محصول شما می‌تواند خریداری شود.ممکن است محصول کاملی نباشد، اما چیزی شبیه آن است. نگرش فوق‌العاده، نمی‌تواند خریداری شود. قیمت می‌تواند مغلوب شود، اما نگرش عالی، قیمتی ندارد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

بازاریابی در میانه یک انقلاب عملکردي قرار دارد. به‌کارگیری تحلیل‌های پیشرفته و اطلاعات فراوان به مدیران بازاریابی این امکان را داده که برگشت سرمایه (ROI) در فعالیت‌های بازاریابی را با چنان دقتی که در گذشته هرگز امکان‌پذیر نبوده اثبات کنند.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند
پیش‌تر راجع به مفهوم مشتریان داخلی و مشتریان خارجی صحبت کردیم. در این مقاله ابتدا تعریفی از آن‌ها را با هم مرور کرده و سپس به تعریف و بررسی بازاریابی رابطه مند می‌پردازیم.
مشتریان داخلی:
مشتریان داخلی‌، همان همکاران و گروه هایی هستند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

فرآیند مبادله در بازاریابی
فرآیند مبادله در بازاریابی

فرآیند مبادله در بازاریابی
یکی از پایه‌ای ترین مفاهیم در آموزش بازاریابی، چگونگی رخداد فرآیند مبادله است. هر فرآیند مبادله به سادگی زمانی شروع می‌شود که فردی یا سازمانی تصمیم به ارضای یک نیاز یاخواسته را می‌گیرد و در عوض میزان پولی را برای خرید این کالا و سرویس (در جهت برطرف کردن آن نیاز) پیشنهاد می‌کند. شما به طور معمول

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

هفت حقیقت ناخوشایند درباره‌ی بازاریابی محتوا
هفت حقیقت درباره‌ی بازاریابی محتوا

هفت حقیقت ناخوشایند درباره‌ی بازاریابی محتوا
در سال‌های اخیر تبلیغات زیادی حول بازاریابی محتوا و پتانسیل بالقوه آن به عنوان راهکاری جامع برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کارها شده‌است. از طرفی دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، ویدئوها و غیره که بازاریابی محتوا را بسیار راحت و ارزان و در اختیار همه

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازاریابی پورسانتی - بخش سوم
بازاریابی پورسانتی (بخش سوم)

بازاریابی پورسانتی
در دو مقاله‌ی «بازاریابی پورسانتی - بخش اول» و «بازاریابی پورسانتی - بخش دوم» پیرامون مفهوم بازاریابی پورسانتی، نقش واسطه ها در تبلیغات اینترنتی و چگونگی راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم به تخصص های مورد نیاز برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی ویروسی بپردازیم.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازاریابی پورسانتی (بخش دوم)
بازاریابی پورسانتی (بخش دوم)

بازاریابی پورسانتی
در مقاله‌ی «بازاریابی پورسانتی – بخش اول» پیرامون تعریف و ویژگی‌های خاص این نوع از بازاریابی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم که به بررسی عناصر اصلی بازاریابی پورسانتی و این که این نوع بازاریابی بر روی چه دسته از مشتریانی موثر است، صحبت کنیم.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازاریابی پورسانتی (بخش اول)
بازاریابی پورسانتی (بخش اول)

بازاریابی پورسانتی
خودتان را در حال ایجاد یک کسب و کار کوچک فرض کنید و فکر کنید که به فکر پخش محصولات و خدماتتان هستید. در چه مکانی تبلیغ می‌کنید؟ چه کسانی برای رساندن پیام تان به مشتریان به شما کمک می‌کنند؟ ابزارهایی مانند اینترنت، فرصت های بیشتری را برای کسب و کارها فراهم کرده‌اند.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

از این ۱۰ قانون شروع کنید (بخش دوم)
از این ۱۰ قانون شروع کنید (بخش دوم)

اگر می خواهید فروش کردن را یاد بگیرید، از این ۱۰ قانون شروع کنید – بخش دوم
در بخش نخست ۱۰ قانون طلایی برای فروش، ۳ قانون نخست را برای تبدیل شدن به یک فروشنده خوب خواندیم. با ۷ قانون دیگر در بخش دوم ۱۰ قانون طلایی برای فروش آشنا شوید.
قانون ۴: با او مثل یک دوست رفتار کنید

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

از این ۱۰ قانون شروع کنید (بخش اول)
از این ۱۰ قانون شروع کنید (بخش اول)

اگر می‌خواهید فروش کردن را یاد بگیرید، از این ۱۰ قانون شروع کنید – بخش اول
کتابفروشی‌ها و اینترنت پر شده‌است از صدها مقاله و نوشته‌ی فروش و بازاریابی که همه‌شان به شما قول می‌دهند که اگر آن‌ها را بخوانید فروش‌تان زیاد می‌شود. به شما قول می‌دهند که با دانستن مثلا ۶ نکته کلیدی، جادویی، اصلی، روان‌شناسانه و… به هرکس که از راه برسد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

۶ راهکار از بین بردن سردی فروش تلفنی
۶ راهکار از بین بردن سردی فروش تلفنی

۶ راهکار عملی برای از بین بردن سردی فروش تلفنی
واقعا هیچ چیز بدتر از این نیست که شما با کلی شور و شوق، روزتان را شروع کنید و یک تماس تلفنی سرد و آزاردهنده، روحیه آن روزتان را به هم بریزد!
با افرادی که به سردی جواب تماس‌های فروش یا تماس‌های کاری ما را می‌دهند چطور باید رفتار کرد؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

۵ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام
۵ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام

۵ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ی به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو است. یک ابزار مهم که برای کارهای تبلیغاتی، بازاریابی و کارهای رسانه‌ای هم از آن استفاده می‌شود. بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا در این شبکه فعالیت می‌کنند. محتوای تصویری که در این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌گیرند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

چگونه یک فروشنده سوپراستار باشیم
چگونه یک فروشنده سوپراستار باشیم

چگونه یک فروشنده سوپراستار باشیم
به عنوان یک فروشنده چگونه اطمینان حاصل می‌کنید که “نظر مساعد مشتری‌تان” را جلب کرده‌اید؟ در این نوشتار همراه بازده باشید تا ۵ مورد از ویژگی‌های مهم فروشندگان از زبان مشتریان را بررسی کنیم. در طول ۱۵ سال گذشته، از طریق مصاحبه با مشتریانِ مشتریانم، توانسته‌ام اطلاعات زیادی را بدست بیاورم.

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

Database error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DESC LIMIT 10' at line 5

با ما در ارتباط باشید