خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 بررسی تکنیک های فروش
بررسی تکنیک های فروش

بررسی تکنیک های فروش
TMBA چکیده:
فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

چالش هاي مديريت منابع انساني
چالش هاي مديريت منابع انساني 

چالش هاي مديريت منابع انساني در واحد فروش، راهكارهاي پيشگيري از آن
TMBA چكيده
بدون تردید واحدهاي فروش در تحقق آرمان هاي سازمان خود که در واقع بیان کننده و بهترین معیار فلسفه وجودی آنهاست ، با چالش های متعددي روبرو هستند ، كه در اين ميان مهمترين سرمايه آن ها يعني منابع انساني

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

خرید ناگهانی
خرید ناگهانی

خرید ناگهانی چیست؟
خرید ناگهانی که به آن خرید بدون برنامه ، خرید باتصمیم آنی،خرید تفننی، و از دید روانشناسانه تکانه ای نیز گفته می شود از جنبه های مهم رفتار مصرف کنندگان می باشد در واقع خرید ناگهانی تجربه يک تمايل و اشتياق براي خريد است اين اشتياق يک احساس ناگهاني و شديد بوده واغلب وسوسه انگيز است.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

تعهد در روابط میان خریدار و فروشنده
تعهد در روابط میان خریدار و فروشنده

ایجاد تعهد در روابط میان خریدار و فروشنده: با چشم اندازی در قدرت یک رابطه
TMBA چکیده:
قدرت رابطه ی میان شرکت خریدار و فروشنده یک عامل حیاتی در درک و شکل دهی تعهد می باشد. این مطالعه به بررسی ادراک چهار بعد قدرت رابطه و تاثیرشان در تعهد شرکت های خریدار به شرکت های فروشنده می پردازد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

خرید وسواسی
خرید وسواسی

خرید وسواسی
چکیده TMBA:
رفتار مصرف كننده و رفتار خريد يكي از مباحث اصلي بازاريابي است كه تحت تأثير عوامل گوناگوني ازجمله عوامل فرهنگي، اجتماعي، شخصي و روانشناختي قرار دارد. رفتار مصرف کننده عامل مهمی در تصمیم گیری محسوب شده و دارای

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 Gamification و بازاریابی
Gamification و بازاریابی

گیمیفیکیشن(Gamification) و بازاریابی
گیمیفیکیشن چیست و چگونه به بازاریابی شما کمک میکند؟
گیمیفیکیشن مفهوم کاربرد مکانیک بازی و تکنیک های طراحی شده برای آن بازی جهت ایجاد تعادل و انگیزه در افراد برای رسیدن به اهدافشان است. به قولی گیمیفیکیشن هنر استخراج تمامی عناصر و خو دادن آنها از یک

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

معرفی ۲۴ مدل بازاریابی
معرفی ۲۴ مدل بازاریابی

معرفی ۲۴ مدل بازاریابی
کسب ‏و کارها نیازمند در نظر گرفتن انواع بسیار زیادی از استراتژی ‎های بازاریابی برای بدست آوردن سهم بازار و باقی ماندن در رقابت هستند. هر استراتژی بازاریابی میتواند با بهره وری از مزایا و ویژگی های محصول، با یک بازار هدف ارتباط برقرار کند. همچنین، استراتژیهای بازاریابی می توانند با ارزش کلی با مشتریان خود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 3 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar InactiveStar Inactive

بازار و رقیبان خود را بشناسید
بازار و رقیبان خود را بشناسید

بازار و رقیبان خود را بشناسید
رشد کسب و کارتان بدون شناخت رقیب هایتان یک فعالیت ریسکی و پرخطر است. تحقیقات بازاریابی می‌تواند شما را برای تغییراتی که در بازارها رخ می‌دهد، آماده کند و به این وسیله خطر این که کسب و کارتان در رقابت و توسط رقبا حذف شود، را کاهش دهد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازاریاب ها بخوانند
بازاریاب ها بخوانند

نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی
عوامل متعددی برای موفقیت در بازاریابی کالا و خدمات وجود دارد. در این مقاله کوتاه، قصد دارم برخی از مهمترین نکات و عوامل را برای آن دسته از دوستانی که اخیراً این سوال را از من پرسیده اند بیان کنم. بازاریابی یعنی چه؟ هیچ شده است که پیش خودتان، از خودتان بپرسید که بازاریابی اصلاً و اصولاً چیست؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

اصول بازاريابي تلفني
اصول بازاريابي تلفني

اصول بازاريابي تلفني
طبق تحقيقات به عمل آمده، با رقابتي تر شدن كسب و كارها، اهميت ارتباط مؤثر با مشتريان نيز بيشتر مي شود. در اين فضا از بين شيوه هاي مختلف ارتباط با مشتري نظير تبليغات، روابط عمومي، فروش شخصي، پيشبرد فروش و بازاريابي مستقيم، شيوه هاي ارتباط دوطرفه نظير فروش شخصي و بازاريابي مستقيم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (2 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

۵ نکته‌ی فروش از آلبرت انیشتین

۵ نکته‌ی فروش از آلبرت انیشتین
آلبرت انیشتین یکی از معروف‌ترین و سرسخت ترین چهره‌های علمی و فرهنگی قرن بیستم است. بسیاری از ایده‌های وی، نگرش ما به جهان هستی را تغییر داده است. علاوه بر نبوغش در فیزیک، انیشتین الهام بخش علوم دیگری نیز مانند تجارت و فروش بوده است.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بایدها و نبایدها در یک فروش موفق
بایدها و نبایدها در یک فروش موفق

بایدها و نبایدهایی که در یک فروش موفق باید رعایت شود
اگر به این فکر افتاده باشید چیزی را که متعلق به شماست به فروش برسانید، مطمئناً دوست دارید فروش موفقی داشته باشید. اما آن چیز می تواند از اسباب قدیمی منزل یا حتی یکی از ایده های شما باشد. ولی سؤالی که می تواند درآمد میلیونی برای شما رقم بزند این است که

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

۱۰ توصیه در بازاریابی محتوایی

۱۰ توصیه برای موفقیت در بازاریابی محتوایی
1. به نسل جوان توجه کنید:
این نسل همان نسلی هستند که کاملا با یکدیگر در ارتباط هستند، افراد 18 تا 34 ساله‌ای که در حال حاضر مسئول 500 میلیارد دلاری هستند که سالانه برای اینترنت پرداخته می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


چهار P در آمیخته بازاریابی

چهار P در آمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی را عمدتاً با اصطلاح ۴P (محصول، مکان، ترویج، قیمت) می‌شناسند.
آمیخته بازاریابی ابزاری تاکتیکی است و سازمان می‌تواند از آن به‌منظور تحقیق بخشیدن به استراتژی‌های خود استفاده نماید.

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

Database error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DESC LIMIT 10' at line 5

با ما در ارتباط باشید