خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کمپین تبلیغاتی چیست؟
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟ ۴ توصیه برای مدیریت بهتر یک کمپین تبلیغاتی
یک کمپین تبلیغاتی مجموعه اقدامات مشخص و تعریف شده برای بازاریابی و فروش یک محصول یا خدمت جدید (و یا نسخه‌ی تغییر داده شده‌ی محصول و خدمت) و یا استفاده از یک کانال جدید برای

فروش محصول و خدمت پیشین است. بازاریابی موثر اغلب چیزی است که شرکت های در حال رشد را از سایر شرکت های مشابه متمایز می‌کند (شرکت های دیگر موجود در همان بازار و با ارائه‌ی همان محصول). شرکت هایی نظیر ژیلت و کوکاکولا در بازار بسیار رقابتی محصولات مصرفی موفق شدند در حالی که آن‌ها داشتند همان محصولات رقیبان خود را ارائه می‌کردند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود و یا سازمان خود هستید باید یک بازاریاب، مبلغ و ترویج کننده‌ی سازمان و کسب و کار خود باشید.
کمپین های تبلیغاتی موفق مبتنی بر مطالعه و پژوهش، بسیار فکر شده و متمرکز بر جزییات، تهیه و توسعه داده شده‌اند (برای مشاهده‌ی کمپین های تبلیغاتی موفق در حوزه‌ی سینما بخش «درس هایی از سینما» را ببیند». هم چنین می‌توانید مقاله‌ی بازاریابی غیر سنتی – بخش اول و بازاریابی غیر سنتی – بخش دوم را ببینید). اصلا این طور نیست که آن‌ها صرفا مبتنی بر یک ایده‌ی خاص باشند. برنامه ریزی برای یک کمپین تبلیغاتی با بررسی جایگاه فعلی شما در بازار شروع شده و در نهایت با جزییاتی نظیر کلمات و شدت تلفظ آن‌ها در آگهی تبلیغاتی خاتمه می‌یابد.

فکر نکنید که برای تهیه‌ی یک کمپین تبلیغاتی خوب باید خود را سه روز در زندان حبس کنید و فکر کنید! بلکه باید از اتاق و محل کار خود خارج شوید و با دنیای واقعی در ارتباط باشید. چرا که هیچ نقشه‌ای نمی تواند کاملا منطبق بر اتفاقات و نیازهای دنیای واقعی باشد. از طرفی با خود عهد کنید که نقشه‌ی خود را به صورت کامل روی کاغذ تهیه کنید و تمام ابعاد آن را بسنجید. عجله‌ی بیش از حد در تهیه‌ی کمپین تبلیغاتی باعث می‌شود جزییاتی را نادیده بگیرید که تاثیرات منفی زیادی را روی کیفیت پیام ارائه شده و میزان اثربخشی آن داشته باشد.

در این جا به چندین روش برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:

در مناسب های عمومی و همایش ها حضور پیدا کنید و صحبت کنید:

با صحبت در مناسب های عمومی می‌توانید خود را به مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی خود معرفی کنید و باعث افزایش اعتبار محصولات و خدمات خود شوید.

از مشتریان بخواهید که محصول شما را به دیگران معرفی کنند.

استفاده ازمشتریان فعلی برای جذب مشتریان جدید یکی از بهترین راه ها برایبازاریابی شرکت تان است. فراموش نکنید که این موضوع را از فروشندگان خود نیز بخواهید چرا که هر یک از آن‌ها نیز آشنایان بسیار زیادی دارند. به مشتریان خود توضیح دهید که دقیقا چه چیزی را از آن‌ها می‌خواهید که به دیگران منتقل کنند. آیا در مورد قیمت پایین محصول شما صحبت کنند؟ آیا در مورد کیفیت آن صحبت کنند؟ آیا در مورد مقایسه‌ی آن با سایر برند ها صحبت کنند؟

مانند یک مشتری باشید!

برای این که بفهمید که مشتریان دقیقا چه می‌خواهند شما باید مثل آن ها باشید و مثل آن ها فکر کنید. از شرکت ها و جاهایی که آن‌ها مرتبا به آن‌جا می‌روند بازدید کنید. ببینید که مشتریان چگونه رفتار می‌کنند و به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند. سپس کسب و کار خود را مبتنی بر این ترجیحات تغییر دهید.

نمونه‌هایی را به رایگان به مشتریان خود بدهید:

اگر شما این اجازه را به مردم بدهید که محصول یا خدمت شما را به رایگان امتحان کنند، شانس بیش تری هست که آن را در آینده بخرند. کارمندانی داشته باشید که در جلوی شرکت، نمونه های رایگان محصول را به مشتریان ارائه دهند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری از این روش استفاده می کنند و این اجازه را به کاربر می‌دهند که به مدت ۳۰ روز به رایگان از نرم افزار آن‌ها استفاده کند و بعد در صورت تمایل آن را خریداری کند.

منبع: http://learn-marketing.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید