خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.70 (5 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای محصولات موجود در بازار صدها شرکت تولید کننده وجود دارد و تحت چنین رقابت انبوهی، ایجاد شخصیت متمایز برای یک برند دشوار است. برای ایجاد یک هویت بصری از برند، داشتن لوگو یکی از پیش نیازهای اولیه است. اگر مدیر یک کسب و کار اید و علاقه مند به داشتن لوگو برای مجموعه تان هستید، بهتر است با لوگوهای معروف آشنا شده و پیام های پنهان آنها را کشف کنید.


آنچه در نگاه اول به لوگوی برندهای معتبر دیده می شود، یک طرح خلاقانه است. اما در اغلب آنها نکات و ظرافت های پنهانی وجود دارند که در ابتدا دیده نمی شوند.

 



۱- اپل


بی شک لوگوی اپل یکی از شناخته شده ترین لوگوها در جهان است که در همه محصولات این شرکت دیده می شود. با توجه به سادگی در طراحی لوگو، از یک سیب گاز زده در طراحی لوگوی اپل استفاده شد. این ایده جایگزین ایده استفاده از تصویر نیوتن شد. این لوگوی معروف نشان دهنده گسترش دانش است که از طریق استفاده از کامپیوترها محقق می شود.

 


۲- والمارت


شرکت والمارت یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که دارای بزرگ‌ترین شبکه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف‌دار هایپرمارکت و مواد غذایی است. وال مارت بیش از ۱۱ هزار شعبه در ۲۸ کشور دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت دنیا از نظر درآمد شناخته شده است.

لوگو والمارت نماد جرقه، الهام بخشی و ایده های سام والتون موسس این برند است. لوگو والمارت دارای معانی دیگری هم هست که به شکل، رنگ و فونت لوگو مرتبط است. شکل والمارت به حامی محیط زیست بودن والمارت اشاره دارد. ترکیب رنگ زرد و آبی تعهد نسبت به کیفیت را نشان می دهد. فونت استفاده شده با حروف کوچک نشان دهنده سادگی و شفافیت است.

 


۳- سامسونگ


سامسونگ یک شرکت کره ای است. در زبان کره ای، کلمه "سامسونگ" به سه ستاره اشاره دارد. بنیانگذار سامسونگ تمایل داشت که برند اش همیشه در بازار حضور داشته باشد، مانند ستارگان آسمان. این لوگو همچنین نشان دهنده قدرت است.

 


۴- فورد


فورد این نوشتار کلاسیک لوگوی خود را از سال ۱۹۰۷ ارائه کرد، ولی ۲۰ سال طول کشید تا نماد بیضی آبی‌رنگ به صورت کامل شکل بگیرد. بیضی بودن لوگو فورد نشان دهنده ی اطمینان و مقرون به صرفه بودن است. اولین شرکت تولید کننده خودرو، نام موسس خود را در لوگو اش برای همیشه به همراه دارد.

 


۵- اچ پی


HP نام شرکت بزرگ سازنده محصولات و خدمات الکترونیکی در آمریکا است . در لوگوی hp از نام خانوادگی بنیانگذاران آن یعنی Hewlett و Packard استفاده شده است. رنگ آبی این لوگو نشان دهنده برتری و رنگ سفید نمایان گر ظرافت و زیبایی برند است.  دنباله داشتن حروف  H و P هم به معنای نوآوری هستند.

 



۶- فایرفاکس


لوگوی فایرفاکس نشان دهنده ی ویژگی های این مرورگر است. آتش به شکل روباه فراگرفتن جهان را نشان داده و همچنین به سرعت بالا اشاره می کند.

 

 


۷- آمازون


لوگوی معروف آمازون نشان دهنده قدرت این برند در ارائه طیف وسیعی از محصولات است. فلشی که از حرف A  تا Z کشیده شده نماد ارائه تمامی محصولات مورد نیاز افراد است. همچنین این خط با انحنای خود تداعی کننده ی لبخند بوده و حس رضایتمندی مشتریان را نمایش می دهد.

آمازون که در ابتدا کار خود را با فروش کتاب آغاز کرده بود، اکنون یکی از عمده فروشان بزرگ جهان محسوب می شود که در فروشگاه خود تنوع فروش فوق العاده ای از محصولات دارد.

 

 

 

FedEx -8

Fed Ex(حمل و نقل فدرال اکسپرس) ، شرکت چندملیتی آمریکایی  بوده که فعال در زمینه ی خدمات پستی است. لوگوی شرکت FedEx یکی از مشهورترین لوگو ها است. این لوگو فلشی پنهان بین حروف E و X  دارد که نشان دهنده خدمات سریع و با دقت است.

 


۹-تویوتا


لوگوی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن شامل سه بیضی است که قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فرصت‌های بی‌حد و مرز تویوتا را ترسیم ‌می‌کند.


۱۰- باسکین رابینز


باسکین رابینز، شرکت تولید کننده بستنی به خاطر داشتن انواع طعم ها در بستنی معروف است. این شرکت ۳۱ طعم مختلف بستنی تولید می کند که عدد ۳۱ در لوگو این شرکت و بین حروف B و  R پنهان شده است. این لوگو سرگرمی و شادی را منعکس کرده و به احساس شما در حین و بعد از خوردن بستنی اشاره دارد.

 


۱۱- ال جی


برند LG در سراسر جهان شناحته شده است و اکثر مردم آن را می شناسند اما شاید خیلی ها متوجه صورتی که از حروف  L و G ایجاد می شود، نشوند. L نماد بین و G بقیه صورت را تشکیل می دهد. این لوگو به برند ظاهری انسانی داده و آن را جذاب تر و قابل دسترس تر می کند.

 


۱۲- آدیداس


آدیداس تولید کننده معروف لوازم و کفش ورزشی است. سه خط موجود در لوگو نماد کوه است که نشانگر چالش ها و موانعی است که ورزشکاران بر آنها غلبه می کنند.

 



۱۳- مرسدس بنز


ستاره سه پر برند نشان دهند ی تسلط بر آسمان، زمین و دریا است که به این معناست که می توانند برای هر قسمت محصولی تولید کنند و آن جا را به تسخیر خود درآورند.


منبع: modirno.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید