خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.75 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

شهید سید رضی موسوی، نمادی روشن از مقاومت و
تناقضِ تاریکِ فریادِ انتقامِ مسئولین و مسلخ فضای مجازی

شب گذشته (دوشنبه چهارم دیماه 1402)، یکی از شجاع ‌ترین فرزندان این سرزمین، شهید سید رضی موسوی، به دست دشمنان خونخوار و صهیونیست های حقیر در راه حق و ایمان

و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسید. این واقعه نشان از تداوم جنایات رژیم غاصب اسرائیل و عدم پایبندی آنان به اصول و قوانین بین المللی دارد و لزوم مقابله جدی و اساسی برای انتقام از مرتکبین این جنایت را نشان می دهد که به دست توانمند رزمندگان غیورمان به زودی محقق خواهد شد،ان شاالله.
شهید رضی، یک نماد واقعی از مقاومت در برابر ظلم و فشارهای نژادپرستانه اسرائیل بود. او با تمام وجود در کنار حاج قاسم، سال ها به دفاع از میهن و تمامیت ارضی کشور پرداخت و سال هایی را نیز به مبارزه با داعشی ساخته دست آمریکای جنایتکار بود مشغول شد که در نهایت بر اثر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. خدمات و تلاش‌های این شهید شجاع در راستای مقاومت و تحقق عدالت باید به عنوان نمونه ای برای جوانان و انقلابیون در سراسر جهان مطرح شود.
لزوم انتقام:
جنایات رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در حمله زمینی به غزه و بی آبرویی در طوفان الاقصی، وارد مرحله جدیدی از رفتارهای وحشیانه شدکه بی‌تردید نشان ازغیرقابل اعتماد بودن حاکمیتی است که بر اساس نژادپرستی و تروریسم علیه ملت‌های مظلوم عمل می‌کند. لازم است جامعه جهانی و مقامات بین‌المللی به روشنگری در مورد جنایات این رژیم کودک کش بپردازند و برای اقدامات غیرقانونی و بی‌رحمانه‌ ای که رقم زده اند آنان را محاکمه نمایند.
کوتاهی مسئولین سه قوه:
عدم پاسخگویی به صورت جدی و تصمیم‌گیری‌های کند و مردد در برخورد مناسب و متناسب با جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم، شهید فخری زاده، شهید شهریاری و ... (که با نیازها و توقعات جامعه همخوانی ندارد)، سبب گردیده تا جنایات مشابه تکرار شود. به همین دلیل لازم است تا مسئولین سه قوه با اتخاذ تصمیمات سریع و مؤثر، به بهترین شکل ممکن انتقام خون این شهید عزیز و سایر شهدا را از رژیم منحوس بگیرند که خوشبختانه در پیام هایی که از سوی سران سه قوه منتشر شد این عزم در آنها مشاهده می شود.
وقتی سران سه قوه در محکومیت و لزوم انتقام از جنایتکاران یک صدا هستند، حس غرور و قدرت به انسان دست می دهد اما نکته ای را آشکار می کند که بسیار دردآور است و آن هم هم صدایی در مخالفت با حکم خدا و ولی فقیه است. متاسفانه مجلس انقلابی بر خلاف آنچه که شعار دادند بسیار محافظه کارانه و دنیا مدارانه در دوران مسئولیت خود عمل کردند و فرامین رهبری در احکام حجاب را زیر پا له کردند. رئیس جمهور انقلابی هم شاید برای جذب حداکثری و برای به دست آوردن دل منافقینی که به هیچ وجه از ایشان راضی نمی شوند حاضر به مخالفت با حکم خدا و تاکید رهبری شدند (تا جایی که در ادارات دولتی هم بی حجابی و دادن خدمات به ولنگاران، خیلی عادی در حال انجام است) به این دلیل که شاید دل افراد لاابالی را نیز به دست بیاورند که محقق نشد و طبق سنت الهی محقق هم نخواهد شد. البته آقای اژه ای هم که داعیه دار انقلاب (بوده) و خود را ولایی می دانند به قدر توان خود خون به دل رهبر و مومنین و انقلابیون کردند.البته ایشان در سالها قبل و در محاکمه و دادگاه "کرباسچی شهردار" تعهد خود را به مجموعه لیبرال کشور به اثبات رسانده بودند و قرار بود به جرایم دیگر این فرد رسیدگی شود که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد و این کوتاهی در انجام وظیفه سبب شد که کرباسچی به واسطه نفوذ خود در بدنه دولت و سخنرانی های تفرقه اندازانه بسیاری از جوانان مملکت را منحرف کند.
کلام آخر
فضای مجازی هر روز که می گذرد، از ملت و جوانان ما کشته می گیرد. به عبارتی یا به دامن دشمن می کشاند و یا به فساد و تباهی!!! چه کسانی را؟ همان هایی که می توانستند و می توانند در آینده ای نه چندان دور؛ حاج قاسم، سیدرضی موسوی ، شهریاری یا طهرانی مقدم و ... شوند. در حالی که فضای مجازی به یکی از مسائل حیاتی جامعه تبدیل شده و اثرات آن بر فرهنگ و زندگی مردم چشم‌گیر است، عملکرد مسئولین سه قوه، نشان از عدم توجه و پیگیری جدی این موضوع دارد و به نظر می رسد در رابطه با این امر خود را به خواب زده اند و نصیحت دلسوزان را نمی پذیرند اما علم انتقام برای سید رضی برداشته اند!!! که امیدواریم این سکوت از روی غفلت باشد نه خیانت.
در حالی که دنیای غرب با همه آزادی های حیوانی خود،محدودیت ها و قوانین سخت برای فضای مجازی وضع کرده اند، ولنگاری و نقض حریم شخصی در فضای مجازی کشورمان، نشان از کوتاهی‌ مسئولین تراز اول کشور در ارائه راهکارهای موثر برای مقابله با چالش‌های آن دارد. افزایش آگاهی و اجرای سیاست‌های موثر در این زمینه می‌تواند به بهبود امنیت و کیفیت زندگی مردم و توسعه تفکر انقلابی توسط جوانان و رشد و توسعه اقتصادی و علمی کشور کمک کند.

 محمدرضا زارع یکتا
پژوهشگر و مدرس دانشگاه

 

 

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 1000 Character restriction
Your text should be less than 1000 characters
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید