خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

کارآفرینان جوان استان تهران درباره مشکلات مختلف در حوزه بازرگانی و تجارت با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گفت‌وگو نشستند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، هدف از این نوع نشست‌ها را رسیدن به راه‌کارها و راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات اشتغال و تولید عنوان کرد و گفت: جوانان سرمایه ارزشمندی برای کشور محسوب می‌شوند و در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی همواره دولت‌ها نیز دچار چالش‌های مختلفی بوده‌اند.

افزایش نقدینگی، کند بودن مراحل ثبت سفارش و عدم تخصیص ارز به شرکت‌های بازرگانی و تولیدی، برخی از مشکلاتی بود که در این جلسه توسط علی محمدی تات، رییس انجمن و فرشید فرزانگان، رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات انجمن مطرح شد.

همچنین در این نشست سوالات تعدادی از فعالان صنایع مختلف و کارآفرینان جوان عضو انجمن جوانان استان تهران نیز مطرح و توسط علی بختیار پاسخگویی شد.

حامد استیری، نایب‌رییس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات انجمن، نازنین فلاحتی، دبیر کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات انجمن و فعال حوزه سلامت، مهدی مشایخی فعال حوزه  صنعت و شهرک‌های صنعتی، امیر دارستانی فراهانی، فعال حوزه توسعه فناوری، محمدحسین حیاتی، فعال صنعت ماشین‌آلات راهسازی و معدنی، شاهین اصغری، فعال حوزه نیروگاه‌های مقیاس کوچک، امین فتحی، رییس کمیسیون صنعت، معدن و انرژی  انجمن و علیرضا قلعه، رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه انجمن از جمله فعالانی بودند که موضوعات و مشکلات حوزه کار خود را در این نشست با نماینده مجلس مطرح کردند.

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 1000 Character restriction
Your text should be less than 1000 characters
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید