خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

با وجود ظرفیتهای آذربایجان شرقی در حوزه علم و فناوری ، سهم این استان از شرکتهای دانش بنیان کشور هم اکنون تنها حدود دو و شش دهم درصد است.


به گزارش کارآفرین ناب ، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : از 3هزار و 500 شرکت دانش بنیان ثبت شده در کشور حدود 90 شرکت در استان فعالیت میکند.
سهم کم آذربایجان شرقی از شرکتهای دانش بنیان کشوردکتر عبدالرضا واعظی با اشاره به برنامه های جدید این پارک برای افزایش کمی و کیفی شرکتهای دانش بنیان در آذربایجان شرقی ، توسعه زیست بوم کارآفرینی در استان برای افزایش شرکتهای نوپا و فناور را از جمله این برنامه ها ذکر کرد.
وی ادامه داد : با افزایش تعداد شرکتهای جدید نوپا ، شمار شرکتهایی که از بین آنها به مرحله دانش بنیان میرسند نیز افزایش می یابد.
وی حمایت همه جانبه از شرکتهای نوپا برای افزایش توانمندی ، مهارت و فناوری این شرکتها و تجاری سازی محصولات آنها را از دیگر برنامه های پارک علم و فناوری استان برای تبدیل آنها به شرکتهای دانش بنیان اعلام کرد.
واعظی با اشاره به مشکل طولانی شدن ارزیابی صلاحیت شرکتهای دانش بنیان در آذربایجان شرقی از افزایش تعداد کارگزاران برای تسریع در روند بررسی صلاحیت این شرکتها در استان خبر داد.
رئیس پارک علم و فناوری استان همچنین گفت : در کنار سیاستگذاری و برنامه ریزی برای افزایش تعداد شرکتهای دانش بنیان ، توجه به کیفیت این شرکتها نیز مدنظر است تا شرکتهای دانش بنیان موفق باشند.



Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 1000 Character restriction
Your text should be less than 1000 characters
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید