خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

بانوی مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با حمایت این نهاد توانست ضمن راه‌اندازی کارگاه بسته‌بندی سبزی‌ برای 35 نیازمند جویای کار شغل ایجاد کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، این مددجو با اشاره به اینکه مدت هشت سال است زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز قرار گرفته، اظهارداشت: متولد 1361 هستم که در سن 18 سالگی ازدواج کردم.
وی ادامه داد: پس از 2 سال صاحب فرزند شدم لیکن متاسفانه به دلیل بی‌مسئولیتی همسرم زندگی مشترک ما به شکست رسید و ناگزیر مخارج زندگی را با حمایت کمیته امداد و کارکردن در کارگاه سبزی خردکنی تأمین می‌کردم.
این مددجوی کارآفرین افزود: پس از 14 سال کارکردن در کارگاه سبزی خردکنی تصمیم گرفتم با تجربیاتی که از این کار به دست آوردم به‌ صورت مستقل کارگاهی را راه‌ اندازی کنم.
وی گفت: این موضوع را با واحد اشتغال کمیته امداد درمیان گذاشتم و آن‌ها نیز استقبال کردند که ابتدا مذاکراتی با صاحب کارم انجام دادم و بخشی از لوازم کار را از او گرفتم و بخش دیگر را با مبلغ 300میلیون ریال تسهیلات قرض‌ الحسنه کمیته امداد خریداری کردم.
این کارآفرین بیان داشت: یک مکان به مساحت 300 متر مربع با ودیعه 50 میلیون ریال و اجاره ماهانه 18 میلیون ریال برای شروع کار اختیار کردم که با رونق گرفتن کسب و کار ، اشتغالزایی در آن نیز شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه در کارگاه او روزانه بین 2 تا چهار تن سبزی، پاک، شست‌وشو و بسته‌بندی می‌شود، ادامه داد: هم‌ اکنون با توسعه کار، ضمن خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی کمیته امداد بدهی‌های اولیه راه‌اندازی کارگاه را پرداخت کرده‌ام.
این بانوی کارآفرین افزود: اکنون 35 نفر آقا و خانم (تعدادی از آنان بانوان سرپرست خانوار و تحت پوشش کمیته امداد ) در بخش حمل‌ونقل، نگهبانی، شست‌وشو و بسته بندی سبزی نیز مشغول به‌ کار هستند.
در سال های اخیر نیز تعداد دیگری از بانوان مددجو و سرپرست خانوار استان البرز با حمایت کمیته امداد به کارآفرین تبدیل شدند.
کمیته امداد امام خمینی (ره ) البرز حدود 35 هزار نفر زیر چتر حمایتی خود دارد.

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 1000 Character restriction
Your text should be less than 1000 characters
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید