خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

×

Warning

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

نماینده مردم شبستر در مجلس، طرح بیمه‌ سرمایه‌گذاری در شرکت های دانش بنیان را زمینه‌ساز آشتی بخش سنتی و بخش فناوری صنعت دانست و گفت: متأسفانه صنعتگران ما ریسک پذیری پایینی دارد و با اجرایی کردن این طرح، صنعتگران به سمت صنعت دانش بنیان روی می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی rinotex2017، معصومه آقاپور در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان این‌که خلاقیت و نوآوری را باید از هم جدا کنیم اظهار داشت: نوآوری بدین معناست که مسائل مطرح در قرن 21 را جور دیگری نگاه کنیم و منظور از خلاقیت نیز ابداع کردن است که خوشبختانه ایرانی‌ها در بخش خلاقیت دارای قدرت تخیل بالا بوده و در دنیا زبان‌زد هستند.
وی ادامه داد: متأسفانه ما در برخی از مسائل کپی کاری کرده و یا به دنبال کوتاهترین راه‌ هستیم که این روش‌ها باعث کاهش عمر تولیدات می‌شود و بهتر است در بخش نوآوری نیز اقداماتی انجام دهیم.
وی با بیان این‌که تولیدات‌مان نباید به تحریم‌ها وابسته شود، گفت: امروزه اکثر نرم افزارهای تولیدی به شرکت مایکروسافت ختم می‌شود.
آقاپور با بیان این‌که تشویق‌های بی‌مورد و اغراق آمیز در بخش فناوری باعث درجا زدن‌ می‌شود، تأکید کرد: چنین تشویق‌های بی‌مورد منجر به روزمرگی می‌شود.
وی با بیان این‌که بنده نائب رئیس کمیته‌ی طراحی قوانین شرکت‌های دانش بنیان در کمیسیون اقتصادی هستم، گفت: در 12 ماده‌ موارد و موانع بخش دانش بنیان را نوشته‌ایم و بررسی ریسک‌های سرمایه‌گذاری مهمترین بحثی بود که دوست داشتم در این نمایشگاه مطرح شود.
 آقاپور با بیان این‌که بدون جذب سرمایه‌گذار، نمایشگاه در حد یک مد باقی می‌ماند، گفت: ما تولید کننده خوبی هستیم، ولی فروشنده خوبی نیستیم.
گفتنی است، "پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی" از 20 لغایت 24 آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می‌شود.

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 1000 Character restriction
Your text should be less than 1000 characters
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید