خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.63 (8 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

 

«عباس برزگر» کارآفرین‌میلیارد دلاری ایران است که کارش را از دستفروشی و درآمد روزانه ٣‌هزار تومان شروع کرده است. او حدود 40سال دارد و درآمدزایی چشمگیرش با یک اتفاق معجزه‌آسا استارت خورده است. 

 

Read More Comment (1) Hits: 3847
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


در گفت و گویی با مهندس احمدرضا احسانی

ایران من
در گفت و گویی با مهندس احمدرضا احسانی، کارآفرین جوان ملی
امروز کلام پیر جماران که می فرمود امید من به شما دبستانی هاست، معنا شده است. کودکانی که دیروز از دستان پُر فیض آن یار سفر کرده، باده ی معرفت نوشیده اند و امروز در سلک جوانان برومند حماسه های اقتصادی رقم می زنند.

Read More Comment (0) Hits: 3086
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (4 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

برند و برند سازی، گفتگویی با دکتر شهریار شفیعی
برند و برند سازی، گفتگویی با دکتر شهریار شفیعی

برند و برند سازی در گفتگویی با دکتر شهریار شفیعی
تلاش های چند ساله اخیر خبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی، اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آن جا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است.

Read More Comment (0) Hits: 3662
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

درگفت و گویی با دکتر علی شاه حسینی
درگفت و گویی با دکتر علی شاه حسینی

هابیل و قابیل هم کارآفرین بودند!
درگفت و گویی با دکتر علی شاه حسینی
تاریخچه کارآفرینی در اصل به خلقت بشر بر می گردد. عده ای معتقدند کارآفرینی از چند دهه پیش آغاز گردیده اما به نظرم این طور نیست؛ زیرا نمی توان منکر این شد که انسان ها در زمان های گذشته کارآفرین نبوده اند.

Read More Comment (0) Hits: 3056
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (3 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

مارکتینگ و امور بازار در گفتگویی با پرویز درگی
مارکتینگ و امور بازار در گفتگویی با پرویز درگی

مارکتینگ و امور بازار در گفتگویی با پرویز درگی؛ استاد عالمِ عاملِ عاشق
تلاش و کوشش چندسال اخیر خبرگان حوزه بازاریابی، مسئولین، اساتید دانشگاهی، اصحاب صنعت و ارباب تجارت ایران عزیز به این جا رسیده است که در حال حاضر و در شرایط کنونی، ضرورت پرداختن به امر مارکتینگ و امور بازار بر همه ی مدیران شرکت ها و مسئولین حوزه ی اقتصادی کشور آشکار شده است.

Read More Comment (0) Hits: 2795
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.42 (6 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


دیجی کالا

دو برادری که با (دیجی کالا) میلیاردر شدند
مدیریت شرکت فروش آنلاین دیجی‌کالا به بررسی شکل‌گیری کسب و کار اینترنتی این دو برادر دوقلوی موفق و چگونگی تبدیل شدن دیجی‌کالا به شرکتی بزرگ با حدود ۴۵۰ کارمند پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.
دیجی کالا نام یکی از وب‌گاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است.

Read More Comment (2) Hits: 2234
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.42 (12 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


بازاریابی شبکه ای راهی نو برای مالکیت کسب و کار

زهرا احمدی- توجه به افزایش ظرفیت اشتغال در کشور و راه اندازی کسب و کارهای متفاوت جهت ایجاد شغل، یکی از دغدغه های اصلی مسئولین دولتی است و این مهم سبب شده است تا مدیران و ساست گذاران کشور به برنامه ریزی دقیق با رویکردی نوین و متناسب با شرایط موجود جامعه بپردازند.مدیران شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) به عنوان یکی از شرکت های حوزه بازاریابی شبکه ای

Read More Comment (3) Hits: 10424
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (3 Votes)

User Rating: 3 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar InactiveStar Inactive


کمیته بازاریابی شبکه ای مرز سلامت بازاریابی شبکه ای

زهرا احمدی- همان طور که اطلاع دارید بازاریابی شبکه ای کار نوپایی است در ایران. این نوع فعالیت در ابتدا و در سال های پیش در قالب گلدکوئیست و غیر قانونی بوده است. با این شرکت ها در همان سال یعنی سال 86 تحت عنوان شرکت های هرمی برخورد شد زیرا کسب درآمد در آن ها مشروع نبود. سال 91 شرکت های قانونی در حوزه بازاریابی شبکه ای توسط مرکز اصناف وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل شد.

Read More Comment (0) Hits: 2068
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.58 (12 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


کار تیمی مهم ترین عامل موفقیت در بازاریابی شبکه ای

زهرا احمدی- معتقد بود یکی از نقاط قوت شرکت پیوند علم IT با بازاریابی شبکه ای است و این موضوع در بلند مدت قطعاً باعث موفقیت شرکت خواهد شد. شرکتی که اولویت اصلی در محصولات قابل فروش خود را محصولات صنایع دستی قرار داده است؛ اما در ادامه با توجه به آیین نامه های مرکز امور اصناف در خصوص محصولات شرکت های بازاریابی شبکه ای، محصولات جدیدی را نیز به شرکت اضافه کرده است.

Read More Comment (0) Hits: 6593
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


افزایش تولید ملی با صنعت بازاریابی شبکه ای

زهرا احمدی - شرکت میراث نفیس دست ها یکی از یازده شرکت دارای مجوز بازاریابی شبکه ای از مرکز امور اصناف ایران بوده و تاکنون بازاریابان زیادی تحویل جامعه نتورک ایران داده است و با محصولاتی از قبیل صنایع دستی توانسته سبد کالایی خود را برای مردم عرضه کند. متن مصاحبه ی مدیریت این شرکت با سایت MLMbook در فروردین سال 93 در سایت این مرکز انتشار داده شده است

Read More Comment (1) Hits: 6190
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

گفتگویی بامدیر کانون کارآفرینان همدان

زهرا احمدی- نصرت‌الله طاقتی ‌احسن، کارآفرین برتر استان همدان در حوزه خدمات با گرایش فرهنگ و رسانه که فعالیت خود را در سال 1383 با تأسیس هفته‌ نامه همدان ‌پیام و سپس تغییر ترتیب انتشار به روزنامه و تأسیس 2 چاپخانه در همدان و تبریز با 150 پرسنل آغاز کرده و در حال حاضر مدیریت کانون کارآفرینان استان همدان را بر عهده دارند.

Read More Comment (0) Hits: 2914
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 3 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar InactiveStar Inactive


بررسی جایگاه تبلیغات دیجیتال در ایران

در پرونده این هفته به بررسی جایگاه تبلیغات دیجیتال در ایران و میزان پذیرش آن توسط عموم پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاع درباره این نوع تبلیغات به گفت‌وگو با شایان شلیله که مدیر یکی از شرکت‌های موفق در این زمینه و تجارت الکترونیک است، نشسته‌ایم. او معتقد است به دلیل تبلیغات غیراستاندارد و غلط اینترنتی که در گذشته مرسوم بوده و البته هنوز هم استفاده می‌شود

Read More Comment (0) Hits: 2201
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


شراکت کارآفرینانه و پیوستن به یک زنجیره کسب و کار

در گفت وگویی با دکتر روبن غنی پور کارشناس حوزه فرانچایز در ایران

کارآفرین ناب: فرانچایز چیست؟راجع به آن برای خوانندگان توضیح دهید.

بگذارید از یک پله عقب تر برایتان بگویم. من سال گذشته رکن سوم کسب و کار را وارد ایران کرده بودم و با این مدل به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شدم. منظور از مدل سوم یعنی 1.مدل کارمندی 2.مدل کارآفرینی و مدل سوم شراکت کارآفرینانه

Read More Comment (0) Hits: 3027
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


مصاحبه اختصاصی مجله کارآفرینی ستکا با موسس شبکه تبلیغات

ایده هایی از بازار سنتی برای موفقیت در کارآفرینی نوین و استارتاپی

سه شنبه 93/11/07، تهران، اخبار رسمی: شایان شلیله، موسس شبکه تبلیغات  (Anetwork) و بنیانگذار جشنواره وب ایران، در گفتگو با مجله کارآفرینی «ستکا»،شبکه سازی، حمایت، صداقت و استاد- شاگردی را از الگوهای موفق

Read More Comment (0) Hits: 2623

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید