خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب‌وکار، روز سه‌شنبه ۱۳ و چهارشنبه ۱۴  شهریورماه ۱۳۹۷ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، هدف این کنفرانس به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب و تبادل ایده‌ها و اندیشه‌های دانشگاهیان، سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران نهادهای اجرایی است تا از این طریق، انگیزه بیشتر برای درک بهتر مسائل کارآفرینی و محیط کسب‌وکار فراهم گردد و راهکارهای عملیاتی و اجرایی به‌منظور حل چالش‌ها در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی استخراج شود. این کنفرانس در قالب سخنرانان کلیدی مشهور بین‌المللی، ارایه مقالات علمی، اجرای کارگاه‌های آموزشی تخصصی و برگزاری میزگرد و سخنرانی، برگزار خواهد شد. مقالات برگزیده همایش در دستور کار نشریه تحقیقات جهانی کارآفرینی (JGER) که توسط انتشارات اسپرینگر منتشر می‌شود، قرار خواهد گرفت.

تامین مالی کارآفرینانه، مقررات و حقوق مالکیت، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، دولت کارآفرین، زیرساخت‌های فیزیکی-تجاری و خدماتی، هنجارهای فرهنگی و اجتماعی، باز بودن و پویایی بازار، آموزش کارآفرینی، انتقال تحقیق و توسعه، نوآوری و کارآفرینی، کارآفرینی و توسعه منطقه‌ای، توسعه کارآفرینی در دوران پساتحریم، ایجاد و رشد کسب‌وکارهای جدید، کارآفرینی دانش‌بنیان، بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینی از محورهای این کنفرانس است.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید