1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.88 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

"باشگاه مشتریان" ایده تبلیغاتی جدیدی است که سروصدای آن این روزها به وفور به گوش می رسد! از مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای گرفته تا برندها و فروشگاه هایی با چند شعبه محدود.کافه، رستوران، فروشگاه های کیف و کفش، مراکز ورزشی، مراکز تفریحی و حتی کارواش ها نیز برخی روی باشگاه مشتریان خود مانور تبلیغاتی می دهند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2038
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

شغلِ خیلی از ما ایجاب می‌کند که با مشتری ناراضی و گاهی عصبانی سر و کار داشته باشیم. این کار هیچ وقت آسان نبوده است. اما اگر بدانیم چه بگوییم و از همه مهم‌تر اینکه چطور آن را بیان کنیم، شاید بتوانیم از این موقعیت سربلند بیرون بیاییم. در حقیقت، حتی ممکن است رابطه‌‌مان با مشتری ناراضی بهتر از قبل هم بشود.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3423
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تعیین نحوه برخورد با مشتریان، نقطه شروع توسعه سیاستی برای خدمت‌رسانی بی‌نظیر به مشتری است. کار خود را با تعریف «تجربه بی‌نظیر مشتریان» آغاز کنید.
کلید آینده کسب‌و‌کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه‌ای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال‌ کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آن‌ها برای ادامه همکاری با شما.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1632
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

با توجه به این اصل که هر کسب‌وکاری نیاز به فروش دارد، فروش و در کنار آن کسب سود یکی از مهم‌ترین ابعاد کار شماست. اگر می‌خواهید یک فروشنده حرفه ای باشید وظیفه‌ی مهم شما این است که این جمله را از ذهن مخاطب پاک کنید: «نیازی به این خرید نیست.» نباید بگذارید که مشتری احتمالی و بالقوه از فکر خرید منصرف بشود.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1850
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ما در این مقاله پانزده روش مشتری یابی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با به‌کارگیری آنها به افزایش تعداد مشتریان کسب‌وکارتان کمک کنید. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1723
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.83 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

در سال 2005، آلن لافل که در آن زمان مدیر عامل شرکت پروکتراند گمبل (P&G)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان بود، مفهومی را با عنوان، «لحظه واقعیت» برای ایجاد وفاداری به برند، معرفی کرد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3965
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

سازمانهای مشتری نواز با عرضه‌ی خدمات مشورتی، ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم، رفتار مناسب و حاکم کردن مردم‌گرایی در تار و پود سیستم مدیریتی خود، حل کامل مسائل مشتریان را به عهده می‌گیرند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2646
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.33 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده
نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده

روانشناسی مصرف کننده - نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف‌کننده تا حد زیادی طی فرایند یادگیری یا همان تغییر رفتار فرد به دنبال تعاملش با محیط پیرامون­-صورت می‌گیرد، دقیقأ با همان ساز‌و‌کار یادگیری کودکان

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 5992
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟
چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟

چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟
بارها مطالبی از این دست را خوانده‌اید که می‌گویند:
    - در بازاریابی محتوایی باید به سلیقه مخاطب توجه کنیم.
    - در ایمیل مارکتینگ باید فلان پیام‌ها را به مشتری ارسال کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2759
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مشتری‌نوازی به سبک جهانی
مشتری‌نوازی به سبک جهانی

اسرار معتبرترین برندهای جهان: مشتری‌نوازی به سبک جهانی
دکتر پرویز درگی ویزیتور دیروز و معلم امروزبازاریابی ایران، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی، نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران و رئیس کمیته استاندارد سازی تحقیقات بازاریابی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2272
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.25 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان
۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان
میانگین توجه مخاطب از ۱۲ ثانیه در سال ۲۰۰۰ میلادی به ۸ ثانیه در سال ۲۰۱۵ کاهش پیدا کرده است. چنین پدیده‌ای به علت انقلاب موبایلی است که دامنه توجه ما را از یک ماهی کوتاه‌تر کرده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2631
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

با مشتری خود قطع رابطه کنید
با مشتری خود قطع رابطه کنید

شرایطی که به شما گوشزد می‌کنند تا با مشتری خود قطع رابطه کنید
حتما برای شما نیز پیش آمده است که در یک شرایط چالش‌برانگیز قرار بگیرید و با خود فکر کنید که بهتر است با مشتریانی که برای شما به جای ارزش و منفعت، دردسر بیشتری به همراه می‌آورند، قطع رابطه کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3073
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چطور با شکایت مشتریان روبرو شویم 

چطور با شکایت مشتریان روبرو شویم بدون آنکه خونسردی خود را از دست دهیم
شما بخاطر مشتریان بسیار سخت کار می‌کنید. از تعطیلات آخر هفته می‌زنید تا خواسته‌ی آنها را برآورده کنید. حتی به این فکر می‌کنید که چطور اوقات بیکاری را هم کار کنید.به نظر همه چیز خوب است

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3218
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تصمیم گیری با ذهن نیمه هوشیار

۹۰ درصد از تصمیم گیری های خرید با ذهن نیمه هوشیار صورت می گیرد.
آیا ما واقعا به آخرین مدل گوشی موبایل هوشمند نیاز داریم یا کارمان با یک موبایل ارزان تر که همان نیاز را بر طرف می کند راه می افتد؟

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2224

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید