خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: راه اندازی استارت تاپ و کافه های کار آفرینی اجتماعی با هدف اشتغالزایی از الویت های اصلی این دفتر در سال 1397 است.

استارتاپ، کسب و کاری است که بخشی از آن مبتنی بر فناوری است، هر کسب و کاری که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه آنها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌ کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، فخرالسادات خامسی هامانه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز به فرآهم سازی زیرساخت‌های اقتصادی دارد که استارتاپ و کافه های کارآفرینی اجتماعی با همین هدف از سوی این دفتر دنبال می شود.
وی با بیان اینکه در این زمینه تاکنون جلسات متعددی برگزار شد و طرح های اولیه آماده است اظهار داشت: کارآفرینی اجتماعی، فرصتی برای اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
خامسی هامانه ادامه داد: سال گذشته برای کنترل و مهار آسیب های اجتماعی و با توجه به دستور العمل وزارت کشور تفاهم نامه هایی در استان و ملی با نطارت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی منعقد شده است.
وی تصریح کرد: پارسال 15 تفاهم نامه سه جانبه ملی با اعتبار سه میلیارد و 717 میلیون ریال در پیشگیری و کاهش اعتیاد بین وزارتخانه متبوع ، سازمان امور اجتماعی کشور و دستگاه مربوطه منعقد و طرح های آن در استان اجرا شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تعداد تفاهم نامه های دوجانبه در این مدت را پنج مورد با 10 میلیارد و 632 میلیون ریال بودجه بیان کرد و افزود: همچنین تفاهم نامه هایی با سمن ها ( سازمان های مردم نهاد)، موسسات فرهنگی و شرکت دانش بنیان در زمینه موضوعات مختلف منعقد شد.
وی اضافه کرد: دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری نقش نطارتی در اجرای این تفاهم ها دارد، طبق ارزیابی و بازدیدهایی که صورت گرفت تمام اعتبار استان هزینه و نتایج خوبی هم به دنبال داشت.
خامسی هامانه با بیان اینکه امسال هم تفاهم نامه هایی از سوی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در موضوعات مختلف برای استانها در دست اقدام است، گفت: امیدواریم بودجه این تفاهم نامه تا پایان شهریور ماه به استانها ابلاغ شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد افزود: طرح های اعطای دانشنامه ازدواج ، راه اندازی کلینیک های حقوق شهروندی ، برگزاری 15 ساعت دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه زوج ها و اجرای قانون مجازات های جایگزین حبس از جمله های طرح های موفق حوزه اجتماعی و فرهنگی استان سال گذشته بود که قرار است بصورت نمونه آزمایشی( پایلوت) در کشور اجرا شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید