خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اعطای تسهیلات ۴ درصدی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کسب و کار جوانان از سوی صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا گل‌محمدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با اشاره به احداث 6 خانه جوان در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: تاکنون 3 خانه جوان در 6 ماه نخست سال احداث شده و 3 خانه دیگر نیز تا پایان سال 97 با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری‌ها در احداث خانه جوانان افزود: شهرداری‌ها باید در اختصاص یک هزار متر زمین برای ساخت خانه جوان در شهرستان‌ها مدنظر قرار دهند که این امر نیاز به همکاری فرمانداران برای واگذاری زمین‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به دریافت تسهیلات 4 درصدی اشتغال جوانان از صندوق کارآفرینی تا سقف 100 میلیون تومان و با اعتبار کلی 6 میلیارد تومان بیان کرد: با شناسه‌دار شدن سمن‌ها هماهنگی دریافت تسهیلات تقویت می‌شود.

گل‌محمدی در پایان با اشاره به از دست رفتن حق استان تهران در برخورداری از این تسهیلات در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال جاری همه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها می‌توانند واجدین شرایط و شخصیت‌های حقیقی را معرفی کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید