خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی سمنان با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل امروز کشور اشتغال است گفت: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی کارآفرین و شغل‌محور است و می‌تواند به حل این مشکل در کشور کمک کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، دکتر بهرامی نسب در افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور که باحضور دکتر تجلی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه، دکتر پیش بین معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور،برخی مدیران استانی و روسای مراکز علمی کاربردی استان و 16تیم از استان‌های مختلف کشور در سمنان اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی می‌کوشد که هر دانشجوی با یک مهارت فارغ‌التحصیل شود.

وی فراگیری مهارت کار را مهمترین ویژگی دانشجویان این دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه مهارتی در سطح کشور است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان با بیان اینکه رشته‌های این دانشگاه متناسب با نیاز بازار طراحی شدند ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه شغل محور کشور است و در آن بسترها برای کارآفرینی فراهم شده است.

وی به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی دانشجویان کشور در سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویانی از 16 استان کشور در این مسابقات حضور دارند.

بهرامی‌نسب با تقدیر از اعطای میزبانی این مسابقات به سمنان، گفت: ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور در سالن اختصاصی این دانشگاه برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان اضافه کرد: بر اساس رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب شما دانشجویان باید تهذیب، تحصیل و ورزش را به عنوان سه ویژگی مهم سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید