خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین مجمع خیران کارآفرین در شهرستان جهرم با هدف تقویت و کمک مالی، مشاوره و مشارکت در کارآفرینی، آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا،  نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در آیین آغاز به کار مجمع خیران کارآفرین شهرستان جهرم بیان داشت: از خیران عرصه کار و کارآفرینی می‌خواهیم با افزایش اشتغال به رشد و پویایی هر چه بیشتر جامعه و اعتلای جوانان کمک کنند.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: باید به توانمندی و استعداد جوانان توجه جدی داشته باشیم و از آن در زمینه های مختلف بهره گیریم.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در این آیین گفت: پرداخت وام، سرمایه‌گذاری، ارایه مشاوره و کمک بلاعوض از جمله مواردی است که مجمع خیران کارآفرین این شهرستان در دستور کار خود قرار داده‌اند.
علیرضا صحراییان بیان کرد: این وظیفه همگی ماست که هر چه در توان داریم برای نشاط و پویایی قشر جوان به کار گیریم چرا که همین جوانان هستند که آینده ایران اسلامی را خواهند ساخت.
امام جمعه جهرم هم اظهار داشت: تشکیل این مجمع فرصت مناسب و ارزشمندی است و می توانیم با تامین تسهیلات لازم، زمینه رشد و پیشرفت جوانان این شهرستان را فراهم کنیم.
همچنین در این آیین اعلام شد: بررسی و احصای ظرفیت‌های اشتغال فراگیر، شناسایی ظرفیت‌ها و ارایه پیشنهادها عملی برای اعمال مشوق‌های مادی و معنوی به دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت های شغلی، ارایه شیوه های مناسب برای استعداد سنجی نیروهای متقاضی اشتغال از جمله اهداف تشکیل مجمع خیران کارآفرین جهرم است.
کمک برای توسعه مشاغل خُرد و خانگی، ایجاد ارتباط و همکاری با شبکه فروش ملی و بین‌المللی برای عرضه تولیدات تشکل‌های خیریه و واحدهای تحت حمایت خیران کارآفرین، از دیگر مواردی است که این مجمع آنها را به عنوان اهداف اصلی خود پیگیری می کند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید