خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار خراسان رضوی گفت: بحث توانمندسازی جامعه روستایی ایران در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی موفقیت‌های خوبی داشته و در خراسان رضوی هم اجرایی شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با جمعی از بانوان کارآفرین شهرستان آق‌قلا ، اظهار کرد: اینکه برای اولین بار یک بانو مسئولیت یک منطقه را که به دلیل سیل آسیب‌دیده است را  پذیرفته، یک کار ارزشمند محسوب می‌شود.

استاندار خراسان رضوی افزود:خوشبختانه بحث توانمندسازی جامعه روستایی ایران در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی موفقیت‌های خوبی داشته و در خراسان رضوی هم اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه صنایعی که به دلیل سیل از بین رفته‌اند، با کوچک‌ترین آموزش قدرت تولید و فروش پیدا می‌کنند، بیان کرد:  بعد از چند مدت شما خانم‌ها یک تسهیلگر خواهید شد و دیگران را برای کسب‌وکار کمک خواهید کرد.

 مدیرکل دفتر امور زنان استانداری خراسان رضوی در حاشیه این دیدار گفت: بعد از داوطلب شدن اولین گروه از زنان استان برای مشارکت در طرح مدل مثلث اقتصادی استاندار به نام شورای مشارکت‌های خیرین سلامت، در هفت اردیبهشت‌ماه  تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین این شورا، استاندار و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به‌منظور توسعه منطقه آق‌قلا به امضا رسید.

فرشته سلجوقی یادآور شد: بر اساس تفاهم‌نامه امضاشده، استانداری تشکل‌های حوزه زنان استان گلستان را به این معین مرتبط کرده و باعث شد دفتر نمایندگی در استان گلستان و شهرستان آق‌قلا تأسیس کنند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی از مصنوعات و صنایع‌دستی بانوان کارآفرین آق‌قلایی در پارک مینیاتوری یادآور شد:  شهروندان ضمن بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از محصولات ارائه‌شده نیز خریداری کنند.

 مدیرکل دفتر امور زنان استانداری خراسان رضوی افزود: به‌هرحال این نمایشگاه اولین اقدام عملیاتی بود که بتوانیم کارگاه‌های این بانوان را که در سیل اخیر آسیب‌دیده است را بازیابی کنیم و مهملی باشد که بتوانند دوباره روی پای خود بایستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید