خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ریلاینس
مدیر مالی شرکت ریلاینس:

بزرگترین پالایشگاه جهان به دنبال از سرگیری روابط نفتی با ایران است

صنایع ریلاینس مجری بزرگ‌ترین مجموعه پالایشگاهی جهان ازسرگیری مناسبات تجاری با ایران را به محض لغو تحریم‌ها مورد بررسی قرار خواهد داد.به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، وی سریکانت - مدیر مالی شرکت ریلاینس - در جلسه ارائه گزارش درآمد سه ماهه اول این شرکت در بمبئی گفت: مشخصا این توافق فرصت‌هایی را برای هر دو طرف چه به لحاظ منابع و چه به لحاظ محصولات ایجاد کرده است.

ما همچنین در تلاش برای پیدا کردن راهی برای از سرگیری این روابط هستیم.لغو تحریم‌ها علیه ایران به شرکت ریلاینس این اجازه را خواهد داد که پس از شش سال وقفه فروش بنزین به ایران را از سر بگیرد. دسترسی به ایران همچنین به این شرکت کمک خواهد کرد که هزینه‌های حمل و نقل را که در حال حاضر برای انتقال به بازارهایی همچون اروپا و آمریکا متحمل می‌شود کاهش دهد.توشار تارون بانسال - مشاور نفتی ارشد در موسسه اف جی ای - گفت: شرکت صنایع ریلاینس یک عرضه‌کننده بزرگ بنزین به ایران قبل از تحریم‌ها بود و مشخصا یکی از نامزدهای افزایش عرضه بنزین به ایران پس از لغو تحریم‌ها خواهد بود.
صنایع ریلاینس جزو معدود پالایشگاه‌های جهان است که توانایی پالایش نفت خام سبک به فرآورده‌های باارزش و تبدیل به سوخت های دیگر بر اساس قیمت‌های بازار را دارد. این شرکت از کاهش قیمت نفت بیشترین بهره را برده است. صنایع ریلاینس اخیرا بالاترین سود سه ماهه خود را در هفت و نیم سال گذشته اعلام کرد، چرا که کاهش قیمت نفت درآمدهای این شرکت را از فروش بنزین بالا برده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید