خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اراضی ملی
سید محمد پژمان:

 یگان حفاظت از اراضی ملی تشکیل شد

اولین یگان حفاظت از اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد.به گزارش  ایسنا، صبح امروز با حضور پژمان - مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، سردار معصوم‌بیگی - جانشین پلیس پیشگیری ناجا و تعداد دیگری از معاونان وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ عباس‌نژاد به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی معرفی شد.سید محمد پژمان - مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن - در این مراسم ضمن تاکید بر جلوگیری از سوء‌استفاده و تملک اراضی ملی توسط افراد سود‌جو اظهار کرد: برای حفاظت موثر از اراضی نیاز به سازوکار لازم داشتیم. تا به حال اقداماتی انجام می‌شد، اما نتوانست خواسته ما را تامین کند. لذا این مجوز صادر شد که یگانی برای حفاظت از اراضی تشکیل شود که با همه ابزار و سازوکار ماموریت حفاظت از اراضی ملی را انجام دهد و اطمینان داریم اثر‌بخش خواهد بود.

در ابتدای این مراسم سردار معصوم‌بیگی جانشین پلیس پیشگیری ناجا تشکیل یگان حفاظت اراضی را لبیک عملی به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری جدی مطالبه عمومی مبنی بر جلوگیری از زمین‌خواری دانست و گفت: انصافا در وزارت راه و شهرسازی عزم‌ها جزم شد و با یک همراهی و تشریک مساعی کم‌نظیر تشکیل ستاد صورت گرفت.
وی به برخی وظایف یگان حفاظت از اراضی اشاره کرد: این یگان ضابط است، لذا اختیار استفاده از سلاح را دارد. ماموریت‌های این یگان عبارتند از حفاظت از رفع تصرف از اموال منقول و غیرمنقول در اماکن، تامین حفاظت و برقراری نظم در کلیه اماکن، جلوگیری از اخلال، تصرف و تخریب، برخورد قانونی با افراد متخلف و ماموریت‌های دیگری که به صورت جامع برای این یگان پیش‌بینی شده است.همچنین سرهنگ عباس‌نژاد به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی را پیدا کرده‌ام که دغدغه‌اش صیانت از بیت‌المال است. از امروز سازمان ملی زمین و مسکن تحت مدیریت مهندس پژمان دارای یگانی شده که ضابط قضایی است و تلاش می‌کنیم با ایجاد تشکیلات متمرکز در سیاست‌های اجرایی و عملیاتی و به کارگیری نیروهای متخصص و متدین و بهره‌گیری از سامانه الکترونیکی هوشمند به حفاظت از اراضی ملی اقدام کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید