خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:

فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی پیش از افتتاح ۲ برابر هزینه سرمایه‌گذاری‌اش را درآورد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه فاز ۱۵ و ۱۶ قبل از افتتاح رسمی ۲ برابر پول سرمایه‌گذاری خود را درآورده است، گفت: طرح «ناب» را به دولت پیشنهاد کرده‌ایم که بر اساس آن با استفاده از گاز مازاد پارس جنوبی حجم زیادی برق و آب شیرین در سواحل جنوبی کشور تولید می‌شود.به گزارش فارس، عبادالله عبداللهی در نشست مدیران اجراکننده فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت فاجعه منا اظهار داشت: ما در جنگ تجربه و سلاح مدرن نداشتیم، با وجود اینها پیروزی براساس وعده الهی حاصل شد که دلیل آن وجود پربرکت حضرت امام(ره)، خلوص رزمندگان و نیت پاک مردم بود.

وی با بیان اینکه کشور ما از لحاظ منابع خدادادی بسیار غنی است، گفت: اگر دشمن آن روز نتوانست بر ما پیروز شود، امروز از طریق فرهنگی و اقتصادی وارد می‌شود و نان مردم را هدف می‌گیرد.وی با طرح این پرسش که 157 میلیارد بشکه نفت درجا و 33.2 تریلیون مترمکعب گاز در کجای جهان وجود دارد، ادامه داد: 36 سال است که ما تحریمی هستیم و تحریم اگرچه به ما فشار می‌آورد اما باعث خودکفایی می‌شود. مگر ما یادمان رفته که قبل و حتی بعد از انقلاب اجازه نمی‌دادند مهندسین ما وارد سایت‌های نفتی شوند. نه در طراحی، نه در اجرا و نه در ساخت و نه در هیچ حوزه‌ای اجازه حضور به ما نمی‌دادند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: با وجود همه ادعاها در سد لار که خارجی‌ها آن را ساختند، سالی 140 میلیون مترمکعب آب از زیر آن هدر می‌رود و باید بپرسیم کدام پروژه قرارگاه تاکنون مشکل مشابهی ایجاد کرده است؟ چنانکه بزرگترین پروژه آبی کشور از نظر حجم مخزن، سد کرخه بوده است که از 15 سال پیش تاکنون هیچ مشکلی نداشته است.وی با بیان اینکه جبهه عمرانی و اقتصادی به عنوان یک رسالت برای سپاه طراحی شده است، گفت: این حجم پروژه و این حجم نیروی انسانی که در آن کار می‌کنند، یک برکت و نعمت و لطف خدا به کشور بوده است.عبداللهی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حفاظت از انقلاب برعهده سپاه است و سپاه هم یعنی متن مردم که البته به صورت سازمان‌یافته و منظم درآمده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید