خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون وزیر کار:

 با بحران بیکاری روبرو هستیم

معاون وزیر کار با تاکید بر اینکه با بحران بیکاری روبرو هستیم، گفت: موج تحصيل كرده بيكار نشان می‌دهد نظام مهارتی كشور مشكل دارد.به گزارش  مهر، محمدامین سازگارنژاد با بیان اینکه براي تجلي آموزش‌هاي غيررسمي و مهارتي به تعامل فعال با همه ذي نفعان در بخش‌هاي صنعت، اصناف و بازار نياز داريم، گفت: معاونت آموزش يكي از اركان مهم و استراتژيک فنی و حرفه ای است.معاون وزیر کار بيان داشت: ارتباط آموزش‌هاي مهارتي و ذي نفعان شبيه تار و پود است و در ارتباط تنگاتنگ آنها با يكديگر مي توانيم كارها را به خوبي پيش ببریم. وی به ارائه طرح و برنامه ريزي براي ايجاد و ارتقاي نشاط و شادابي در مراكز آموزش فني و حرفه اي تأكيد كرد.

سازگارنژاد افزود: شناسايي مشكلات و ضعف‌ها در دستيابي به اهداف سازماني از اهميت زيادي برخوردار است. این مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به اينكه مهارت آموزي آموزش گران قيمتي در دنيا است، بيان داشت: بايد در ارائه آموزش هاي مهارتي پاسخگوي نياز بازار كار باشيم.

وي بيان داشت: امروز با موضوع صنعت روبرو هستيم كه بسياري از نيازهاي انسان را پاسخ مي دهد و سازمان فنی و حرفه ای براي اينكه با صنعت و بازار همگام باشد، بايد خود را با استانداردهاي جهاني تجهيز كند. در حالي كه ما با بحران بيكاري روبرو هستيم، اگر افرد به مهارت تجهيز شده و خلاقيت داشته باشند مي توانند اشتغال داشته باشند.معاون وزیر کار تأكيد كرد: بايد اطمينان داشته باشيم وقتي شخصي آموزش‌هاي مهارتي را كسب مي كند از توانمندي لازم براي ورود به بازار كار برخوردار باشد. موج تحصيل كرده بيكار نشان مي دهد، نظام مهارتي كشور مشكل دارد و ما بايد بتوانيم در سازمان آموزش فني و حرفه اي رهبري مهارت را در كشور برعهده بگيريم.این مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به اهميت نقش بخش خصوصي در حوزه آموزش‌هاي مهارتي بيان داشت: مسائل آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد بايد بررسي و آسيب شناسي شوند تا بتوانيم بخش خصوصي را در بازار پايدار نگه داريم. بايد فرصتي براي سرمايه گذاران آموزش هاي مهارتي ايجاد كنيم تا بخش خصوصي پايدار بماند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید