خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مس فروش خبرداد:

اختصاص 5/2 میلیارد دلار تسهیلات برای خرید مواد اولیه

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس این دستورالعمل مبلغ 5/2 میلیارد دلار برای گشایش اعتبار یوزانس از طریق وزارتخانه تامین شده که در مرحل اول 500میلیون دلار توزیع می شود.
 مس فروش گفت: سقف بازپرداخت این تسهیلات در قالب یوزانس 6 ماهه است و در مرحله اول 500 میلیون دلار برای این منظور از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت به استانها تخصیص و ابلاغ شده است.

دستور العمل جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مالی واحدهای تولیدی کشور متقاضی خرید مواد اولیه از خارج به استانها ابلاغ شد.وی تصریح کرد: واحدای تولیدی که با فروشندگان خارجی برای تامین مواد اولیه مورد نیازشان توافق کرده اند نیاز به گشایش اعتبار دارند، می توانند با کمک بانکهای عامل خودشان یوزانس 6ماهه دریافت کنند.مس فروش با بیان اینکه سهم استان تهران از این تسهیلات دراین مرحله 40میلیون دلار است ، گفت: درحال حاضراطلاع رسانی لازم برای مراجعه و دریافت تسهیلات یوزانس در سطح واحدهای صنعتی استان که نیازمند مواد اولیه از خارج هستند صورت گرفته و در حال پیگیری است.
ایشان خاطرنشان ساخت: تسهیلات یوزانس صرفا برای خرید مواد اولیه است و شامل سایر موارد دیگر از قبیل تامین نقدینگی و ارزی واحدها برای خرید ماشین آلات ویا تسویه حساب های گذشته ارزی و غیره واحدهای متقاضی نمی شود.
وی تاکید کرد: زمان بازپرداخت تسهیلات یوزانس 6ماه است و فقط در وجه فروشندگان مواد اولیه پرداخت می شود.
به گفته مس فروش ، درحال حاضر چند واحد صنعتی استان تهران مشمول تسهیلات یوزانس با مراجعه به این سازمان به بانکهای عامل ذیربط معرفی شده اند و سقف اعتبارات هنوزدایر است.ایشان مزایا و استفاده از این روش مالی را فعال شدن خطوط تولیدی واحدهای صنعتی نیازمند به مواد اولیه دانست و یاد آورشد: دریافت سفارش و خرید مواد اولیه از هرکشوری که جمهوری اسلامی با آنها ارتباط دراد بلامانع  است و هیچ محدودیتی دراین زمینه برای واحدها وجود ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید