خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی با بیان این‌که از ابتدای سال تا کنون ۶۷۰ نفر به بانک ها معرفی اما تسهیلات تنها ۱۱۷ نفر پرداخت شده است، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال در بانک ها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی ظهر چهارشنبه در پنجمین کارگروه اشتغال استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فنی و حرفه ای استان بیان کرد: از ابتدای سال یک هزار و ۲۰۰ نفر  از مددجویان این نهاد مهارت های شغلی را فرا گرفته اند.
وی با بیان اینکه ۳۰ درصد تسهیلات این نهاد به افراد خارج از مجموعه کمیته امداد در قالب تسهیلات داده خواهد شد، افزود: فرزندان مددجویی که دیگر همسفره خانواده نیستند یا اقوام مددجویان که نیازمند باشند می توانند از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار فروش فرش در خارج از کشور بازار خوبی نیست، گفت: تا کنون اعتبارات تامین فرش ها از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه اگر هر مددجو توانست کارآفرینی کند و برای مددجوی دیگری اشتغال فراهم کند می تواند تا سقف پنج نفر به ازای هر نفر ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کند، عنوان کرد: اگر غیر مددجو نیز برای مددجوی کمیته امداد کارآفرینی کند نیز با شرط تعهد بیمه پنج ساله می تواند تا سقف پنج نفر به ازای هر نفر ۲۰ میلون تومان وام قرض الحسنه دریافت کند.
سلم آبادی با اشاره به اینکه سهمیه ابلاغی امسال برای اشتغال در کمیته امداد دو هزار و ۴۰۰ نفر بوده است، بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۶۷۰ نفر به بانک ها معرفی اما تسهیلات تنها ۱۱۷ نفر پرداخت شده است لذا کار در بانک ها باید با سرعت بیشتری انجام شود.
وی با بیان اینکه ۳۵ میلیارد تومان سهیمه وام های تبصره ای امداد بوده است، افزود: از این رقم بیش از ۸۵ درصد به مبلغ ۲۹ میلیارد تومان به بانک ها ابلاغ شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: ۹۰ نیسان نیز از ابتدای سال تا کنون برای استان جذب شده است که تعداد ۷۲ دستگاه واگذار شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید