خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار منطقه 19 تهران از برگزاری کارگاه ها و دوره های کار آفرینی و مهارت آموزی با حضور 80 شهردار مدرسه از مناطق 16، 17 و 20 پهنه جنوب تهران به میزبانی منطقه 19 خبر داد.

به گزارش ایرنا، پیمان قربانی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور و سرمایه ملی محسوب می شوند، گفت: شهرداری منطقه 19 در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان 'اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال' از سوی رهبرمعظم انقلاب و رویکرد کار آفرینی در نوزدهمین دوره طرح شهرداران مدارس دوره های آموزشی ویژه شهرداران مدارس مناطق پهنه جنوب را برگزار کرد.
وی ادامه داد: دوره های آموزشی به صورت مستمر و هفتگی با عناوین آمادگی ورود به دنیای کسب و کار و تعاریف کارآفرینی، نوآوری، ایده یابی و فرصت های کارآفرینی در حال برگزاری است.
قربانی در خصوص کیفیت و اهمیت برگزاری این دوره ها عنوان داشت: کارشناسان و اساتید آموزشی از سوی وزارت کار و امور اجتماعی معرفی شده اند که به دانش آموزان تا مرحله عملیاتی کردن ایده ها مشاوره و راهنمایی می دهند.
وی خاطر نشان کرد : بعد از اتمام این دوره ها از دستاوردهای شهرداران مدارس نمایشگاهی برگزار می شود و ایده های دانش آموزانی که منجر به تولید شود از سوی وزارت کار برای آنان شرکت تعاونی ثبت می شود و یک سال فضای رایگان جهت تولید از سوی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در اختیارشان گذاشته می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید