خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان با حضور مشاوران حوزه‌های تخصصی عارضه یابی، بهینه سازی خطوط تولید، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی صفوی در بررسی روند طرح‌های تولیدی در شهرک صنعتی برازجان با تاکید بر نقش مهم شهرک‌های صنعتی در توسعه فضای کسب و کار اظهار داشت: در این راستا تسهیلات ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در شهرهای مختلف دارای زیرساخت لازم است تصریح کرد: خدمات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی که نیاز به توسعه طرح‌های مورد نیاز دارد امسال توسعه یافته که این مهم در اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از راه‌اندازی کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان خبرداد و خاطر نشان کرد: کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان با حضور مشاوران حوزه‌های تخصصی عارضه یابی، بهینه سازی خطوط تولید، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی تشکیل می‌شود.

صفوی، بیان کرد: این کلینیک حاصل همکاری مشترک مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی بوشهر، شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور و کلینیک تخصصی بسته بندی مواد غذایی ایران واقع در مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی طوس است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت ایجاد کلنیک مشاوره‌ای کشب و کار در شهرک‌ صنعتی برازجان  افزود: پیش بینی می‌شود 20 واحد صنعتی در این کلینیک مشارکت داشته و از خدمات کلینیک استفاده کنند.

صفوی افزود: استفاده از مشاور در حوزه کسب و کار نیازمند وجود فرهنگ صنعتی است و طرح کلینیک سیار مشاوره،  بستر مناسبی برای این فرهنگ سازی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید