خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه بیرجند از برگزاری پنجمین استارت آپ ویکند بیرجند از دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه جاری در دانشگاه بیرجند خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب و به نقل از خبرگزاری مهر، احمد خامسان در جمع خبرنگاران با اشاره به دانشگاهی بودن شهر بیرجند بیان کرد: دانشگاه بیرجند درخشش ها و موفقیت های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه باید این دانشگاه از پژوهش محور به سمت یک دانشگاه کارآفرین حرکت کند، اظهار کرد: همچنین باید دانشجویان و اصحاب صاحب ایده و طرح شناسایی‌شده و مورد توجه قرار گیرند.

خامسان با اشاره به برگزاری پنجمین استارت آپ ویکند بیرجند، بیان کرد: این استارت آپ از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه بوده که در راستای شناسایی ایده‌ها برگزار می‌شود.

مدیر گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند با اشاره به پنجمین استارت آپ ویکند بیرجند، بیان کرد:این برنامه باهدف شناسایی دانشجویان مستعد و استفاده از ایده‌های خلاقانه برگزار می‌شود.

ناصر ولی پور مطلق با بیان اینکه در این برنامه شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک‌مربیان ایده‌ها را به کسب‌وکار تبدیل می‌کنند، گفت: این ایده‌ها می‌تواند در اختیار سرمایه‌گذاران قرارگرفته و به رونق استان کمک شود.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه به سه تیم برتر این استارت آپ ویکند جوایزی اهدا می‌شود، گفت: این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری مانند گوگل، مایکروسافت و آمازون حمایت تجاری می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: حمایت و هدایت از هسته‌های فن‌آور و توانمندسازی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

محمدعلی ناصری با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌های لازم برای حمایت از هسته‌های فن‌آور و شرکت‌های دانش بنیان بر عهده مردم است، گفت: در صورت تأمین این زیرساخت‌ها، رونق خوبی در دانشگاه‌ها اعم از ایجاد مرکز نوآوری، حاصل می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید