خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


کشور عمان بازاری بزرگ و فراموش شده برای تجار ایرانی

بازارهای کشور عمان نیازمند محصولاتی همچون ماشین الات و تجهیزات حمل و نقل، مواد غذایی و احشام زنده است که با غفلت تجار ایرانی بیشتر از آمریکا، آلمان و ژاپن تامین می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تهران شرکت اوکی، این شرکت که دفتر مرکزی آن در کشور عمان است با هدف تحکیم و توسعه روابط تجاری بین شرکت های ایرانی و عمانی و استقرار و استمرار روابط حسنه و صمیمانه بین بازرگانان و صاحبان صنایع با حفظ و صیانت شئون بازرگانی  و بالاخص همیاری با شرکت های صادر کننده کشور جمهوری اسلامی ایران به امر مشاوره های بازاریابی و ثبت شرکت  و امور تبلیغاتی در کشور عمان پرداخته است.

از آن جایی که تبادلات سیاسی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی ایران و عمان از موقعیت منحصر بفردی برخوردار است، زمینه‎های بسیاری برای ایرانیان علاقه‏ مند به سرمایه گذاری در حال حاضر در کشور عمان فراهم شده است.
بیتا بیضایی مدیر بازاریابی بخش ایران شرکت اوکی با بیان اینکه عمان بیشترین حجم واردات خود را که شامل ماشین الات و تجهیزات حمل و نقل، مواد غذایی و احشام زنده است، از کشورهای آمریکا، آلمان،ژاپن وارد می کند، اظهار داشت: این مهم بیانگر غفلت سرمایه داران و تولیدگران ایرانی از این بازار مهم و پر رونق در نزدیک ترین فاصله نسبت به مرز‌های کشور است.
بیضایی ادامه داد: در حال حاضر شرکت اوکی در زمینه خدمات  و تبلیغات رسانه ای به  تجار و صاحبان صنایع، تبلیغات در تلوزیون های شهری، درج آگهی های محصولات و خدمات آنها در کتاب راهنمای منطقه 2015، مشاوره های بازاریابی و همچنین امور ثبت شرکت و دریافت ویزای سرمایه گذاری در کشور عمان فعال است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید